طنین «الغوث الغوث» و راز و نیاز عاشقانه مردم رودبار جنوب در آخرین شب قدر

ندای عاشقانه «الغوث الغوث» و «الهی العفو» و نجوای مردم با پروردگار متعال در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در سراسر شهرستان رودبار جنوب طنین انداز شد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان؛ مردم شریف و مومن رودبار جنوب، همزمان با شبهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه […]

ندای عاشقانه «الغوث الغوث» و «الهی العفو» و نجوای مردم با پروردگار متعال در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در سراسر شهرستان رودبار جنوب طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان؛ مردم شریف و مومن رودبار جنوب، همزمان با شبهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، با حضور در مساجد به قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم قرآن به سر و تضرع و استغاثه به درگاه خدای متعال پرداختند.

شب زنده‌داران در فضایی سرشار از معنویت به مناجات و راز و نیاز عاشقانه با خالق یکتا پرداختند و با دل آکنده از یاد خدا، بهترین مقدرات را از حی قادر متعال مسألت کردند.

 مردم در این مراسم‌های پر فیض برای ظهور امام عصر(عج)، سلامتی رهبر معظم انقلاب، شفای بیماران، رفع گرفتاری‌ها، پیروزی مسلمین و نجات مستضعفان عالم از چنگال مستکبران دست به دعا برداشتند.

احیاگران شب‌های قدر، ضمن طلب آمرزش و مغفرت از درگاه الهی، با پروردگار متعال تجدید پیمان کرده و روح و جان خود را با مضامین زیبا و نورانی و عرفانی دعای جوشن کبیر شست‌وشو دادند.

شب قدر یا لیلهًْ‌القدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یکساله انسان‌هاست. قرآن در سوره‌های قدر و دخان از این شب سخن گفته است. در قرآن و روایات ارزش شب قدر بیش از هزار ماه دانسته شده است. این شب با فضیلت‌ترین شب سال و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است و در آن، فرشتگان به زمین می‌آیند و بنابر احادیث شیعه، مقدرات سال آینده بندگان را بر امام زمان(عج) عرضه می‌کنند.



انتهای خبر/پورحیدر




طنین «الغوث الغوث» و راز و نیاز عاشقانه مردم رودبار جنوب در آخرین شب قدر

منبع:آرمـان
? طنین «الغوث الغوث» و راز و نیاز عاشقانه مردم رودبار جنوب در آخرین شب قدر