طلسم ۲۰ هفته‌ای نفت شکست/ اولین امتیاز کارلوس هرناندس با نساجی

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه دیدار آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) با برگزاری سه دیدار آغاز شد که پرسپولیس با پیروزی مقابل مس کرمان با ۵۴ امتیاز موقتا بالاتر از سپاهان و استقلال ۵۲ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار […]

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه دیدار آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) با برگزاری سه دیدار آغاز شد که پرسپولیس با پیروزی مقابل مس کرمان با ۵۴ امتیاز موقتا بالاتر از سپاهان و استقلال ۵۲ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

همچنین نفت مسجد سلیمان پس از ۲۰ هفته ناکامی در کسب پیروزی، ذوب آهن را شکست داد اما همچنان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

در ادامه نتایج بازی‌ها را مشاهده می‌کنید:

نفت مسجد سلیمان یک – ذوب آهن صفر؛ پایان بازی

گل‌ها: پیمان رنجبری در دقیقه ۵

شرح گل: شوت سرکش بازیکن نفت از فاصله ۳۰ متری پس از برخورد به تیر افقی دروازه مقابل پیمان رنجبری قرار گرفت تا او دروازه خالی ذوب آهن را باز کند. (گل اول نفت مسجد سلیمان)

مس کرمان یک – پرسپولیس ۳؛ پایان بازی

گل‌ها: سعید صادقی در دقیقه  ۲۲ و گئورگی گولسیانی در دقیقه ۲۶ و ۸۶ برای پرسپولیس و مرتضی پورعلی‌گنجی (گل به خودی) در دقیقه ۶۳ برای مس

شرح گل: ارسال دانیال اسماعیلی‌ از جناح راست در داخل محوطه جریمه به سعید صادقی رسید که او با یک سر توپ مدافع مس را از پیش رو برداشت و توپ را به طاق دروازه کوبید. (گل اول پرسپولیس)

گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی دروازه مس کرمان را برای بار دوم باز کرد. (گل دوم پرسپولیس)

روی یک رفت و برگشت، بازیکن مس از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که این توپ در میانه راه به پورعلی گنجی برخورد کرد و وارد دروازه پرسپولیس شد. (گل اول مس)

گئورگی گولسیانی بار دیگر از روی نقطه پنالتی دروازه مس کرمان را باز کرد. (گل سوم پرسپولیس)

نساجی صفر – آلومینیوم صفر؛ پایان بازی

گل‌ها: –

شرح گل: –

این گزارش به روز رسانی می‌شود…




طلسم ۲۰ هفته‌ای نفت شکست/ اولین امتیاز کارلوس هرناندس با نساجی

منبع: ایـسنا
? طلسم ۲۰ هفته‌ای نفت شکست/ اولین امتیاز کارلوس هرناندس با نساجی