طرح “یاریگران زندگی” در ۴۰۰۰ مدرسه استان کرمان اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زنگ “یاریگران زندگی” همزمان با زنگ “بازگشایی مدارس” در ۴ هزار مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی ظهر امروز در جلسه کارگروه مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زنگ “یاریگران زندگی” همزمان با زنگ “بازگشایی مدارس” در ۴ هزار مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی ظهر امروز در جلسه کارگروه مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم، اظهار داشت: امسال ۶۵۰ هزار دانش آموز استان کرمان از دوم مهر به مدرسه خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه امسال مدارس، حتماً به صورت حضوری خواهند بود، گفت: زنگ “یاریگران زندگی” همزمان با زنگ “بازگشایی مدارس” در ۴ هزار مدرسه در هر سه دوره تحصیلی در استان نواخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زنگ یاریگران زندگی با رویکرد پیشگیرانه و شعار “مدرسه دوست دار دانش‌آموز” و با ‌هدف آموزش، تربیت و ‌ارتقای توانمندی‌های اجتماعی دانش‌آموزان در حدود  ۵۰ درصد کل مدارس استان نواخته می‌شود.

اعتیاد میلیون‌ها نفر به مواد مخدر؛ میراث شوم آمریکا در افغانستان
برخی برنامه‌های پیشگیری در حوزه اعتیاد “فرمالیته” است
چرا معتادان متجاهر در استان کرمان ساماندهی نمی‌شوند/ از کمبود زیرساخت‌ها تا ارائه آمارهای متناقض

وی افزود: انتخاب مدارس بر اساس منطقه جغرافیایی، دستورالعمل و تراکم دانش آموزی انجام شده و این مراسم در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای این طرح، بیان کرد: امیدوار هستیم با اجرای این طرح بتوانیم در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




طرح “یاریگران زندگی” در ۴۰۰۰ مدرسه استان کرمان اجرا می‌شود

منبع: تسنــیم
? طرح “یاریگران زندگی” در ۴۰۰۰ مدرسه استان کرمان اجرا می‌شود