طرح پیشگیری از سرقت خرما در شرق استان کلید خورد

رئیس دادگستری شهرستان ریگان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی به ویژه خرما در شرق استان کرمان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان؛ جواد دهقان ظهر امروز در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ریگان که با حضور دادستان، […]

رئیس دادگستری شهرستان ریگان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی به ویژه خرما در شرق استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان؛ جواد دهقان ظهر امروز در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ریگان که با حضور دادستان، مسئولان و جمعی از کشاورزان برگزار شد، گفت: با اقدامات پیشگیرانه سعی بر آن است از وقوع جرم جلوگیری و بعد از کاهش و تقلیل این موضوع را به مرحله صفر برسانیم.

رئیس دادگستری ریگان تصریح کرد: در قانون اساسی وظیفه پیشگیری از وقوع جرم برعهده قوه قضائیه است و با اقدامات پیشگیرانه سعی بر آن است از وقوع جرم جلوگیری و بعد از کاهش و تقلیل این موضوع را به مرحله صفر برسانیم.

سید روح‌الله میر تاج‌الدینی، دادستان عمومی و انقلاب ریگان نیز در این جلسه اظهار کرد: همواره با سرقت محصولات کشاورزی در فصل برداشت محصولات مواجه بوده‌ایم که اقدامات پیشگیرانه در این‌ رابطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی همکاری کشاورزان و باغداران را ضروری دانست و راهکارهایی را جهت کاهش سرقت خرما و محصولات کشاورزی ارائه کرد.

انتهای خبر/د




طرح پیشگیری از سرقت خرما در شرق استان کلید خورد

منبع:آرمـان
? طرح پیشگیری از سرقت خرما در شرق استان کلید خورد