طرح پایش تصویری شهر مردهک به بهره برداری رسید

طرح پایش تصویری شهرداری مردهک از توابع عنبر آباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش “فت فتو” صبح امروز باحضور سرپرست فرمانداری عنبرآباد، فرمانده سپاه، مدیرکل عشایری جنوب، شهردار و اعضای شورای شهر مردهک، رئیس راهداری و جمعی از مسئولان طرح پایش تصویری شهرداری مردهک با اعتباری بالغ […]

طرح پایش تصویری شهرداری مردهک از توابع عنبر آباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش “فت فتو” صبح امروز باحضور سرپرست فرمانداری عنبرآباد، فرمانده سپاه، مدیرکل عشایری جنوب، شهردار و اعضای شورای شهر مردهک، رئیس راهداری و جمعی از مسئولان طرح پایش تصویری شهرداری مردهک با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نادر پایدار شهردار مردهک در حاشیه افتتاح گفت: پروژه پایش تصویری شهر مردهک شامل ۶دستگاه دوربین در ورودی و خروجی های شهر می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است و از مزایای این طرح افزایش امنیت، کنترل و نظارت بر ترافیک شهری ومدیریت هرچه بهتر بحران های احتمالی می‌باشد.

نادر پایدار گفت: این دوربین ها قدرت زوم بسیار بالایی دارند و در نقاط مناسب نصب شده اند و بزودی مراکز امنیتی نیز به این سامانه دسترسی خواهند داشت.


انتهای پیام/بهادری




طرح پایش تصویری شهر مردهک به بهره برداری رسید

منبع:آرمـان
? طرح پایش تصویری شهر مردهک به بهره برداری رسید