طرح ورزش با مردم در پارک مادر شهر کرمان کلید خورد

با حضور دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان و رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان‌ کرمان طرح ورزش با مردم در پارک مادر کار خود را آغاز کرد. به گزارش نذیر کرمان، حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان از حمایت ها و همکاری خانم گیتی گرامی مسئول حوزه همگانی اداره کل […]

با حضور دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان و رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان‌ کرمان طرح ورزش با مردم در پارک مادر کار خود را آغاز کرد.

به گزارش نذیر کرمان، حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان از حمایت ها و همکاری خانم گیتی گرامی مسئول حوزه همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان قدردانی نمود و گفت: در این طرح که ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه و بهبود سلامتی و تندرستی از اهداف آن است اداره کل ورزش و جوانان ، سازمان اجتماعی ورزشی شهرداری کرمان، هیات روستایی و بازی های بومی محلی و هیات ورزش باستانی و زورخانه ای با یکدیگر همکاری دارند.

حمید شیردل با اشاره به اینکه در این طرح به دنبال آشنایی مردم با رشته های ورزشی هیات همگانی هستیم ، افزود: در اولین روز اجرای طرح رشته های فریزبی، داژبال و ورزش روزانه هم آموزش داده شد و هم مردم در انجام آنها مشارکت کردند.

دبیر هیات ورزش های همگانی طراح این طرح را امیر جعفری رئیس هیات وورزش های همگانی استان کرمان عنوان‌کرد و گفت: این طرح از هیات ورزش های همگانی استان کرمان توسط  امیر جعفری به فدراسیون ورزش های همگانی ارائه شده که پس از تصویب در دفتر همگانی وزارت ورزش و جوانان به کلیه استان ها ابلاغ شده است که باعث افتخار است که استان کرمان پایه گذار طرح های این چنینی در کشور است.

شیردل اظهار داشت: این طرح در مردادماه پنج شنبه های هر هفته طرف عصر در پارک جنگلی ذوب آهن و پارک پدر برگزار خواهد شد که زمان و مکان اجرای طرح در شهریور ماه متعاقبا اطلاع رسانی می شود.




طرح ورزش با مردم در پارک مادر شهر کرمان کلید خورد

منبع:یـزدان کـرمان
? طرح ورزش با مردم در پارک مادر شهر کرمان کلید خورد