طرح واکسیناسیون اتباع خارجی در عنبرآباد آغاز شد

فت فتو/کرمان مدیر شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد از آغاز طرح واکسیناسیون اتباع خارجی در این شهرستان خبر داد. حمید مولایی در گفت و گو با فت فتو از حضور ۲۲۰۰ نفر اتباع خارجی در شهرستان عنبرآباد خبر داد و از آنها خواست برای انجام واکسیناسیون به نزدیک ترین پایگاه بهداشتی مراجعه کنند. وی گفت: […]

فت فتو/کرمان مدیر شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد از آغاز طرح واکسیناسیون اتباع خارجی در این شهرستان خبر داد.

حمید مولایی در گفت و گو با فت فتو از حضور ۲۲۰۰ نفر اتباع خارجی در شهرستان عنبرآباد خبر داد و از آنها خواست برای انجام واکسیناسیون به نزدیک ترین پایگاه بهداشتی مراجعه کنند.

وی گفت: عملیات واکسیناسیون تکمیلی و غربالگری بیماری های واگیر اتباع خارجی ساکن عنبرآباد آغاز شده که در این طرح به ۲۲۰۰ نفر اتباع این خدمات ارائه می شود.

مولایی از واکسیناسیون افراد زیر ۱۵ سال نیز خبر داد و افزود: تعداد ۱۰۰۰ نفر زیر ۱۵ سال خدماتی همچون واکسن سرخک و سرخجه، فلج اطفال، کووید ۱۹ دریافت می کنند و  کلیه اتباع  از نظر بیماری های واگیر سل و مالاریا ،فلج شل حاد و … غربالگری خواهند شد.

وی عملیات واکسیناسیون تکمیلی اتباع غیرایرانی را به مدت سه ماه( تا پایان سال جاری) اعلام کرد و گفت: در مرحله اول واکسیناسیون زیر ۱۵ سال بهدمدت یک ماه و  در مرحله دوم بیماریابی  و نمونه گیری از افراد مشکوک و علامت دار، به مدت دو ماه انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد از آمادگی همه پایگاه های بهداشتی، خانه های بهداشتی و همچنین مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی جهت ارائه  خدمات موردنیاز در سطح شهر و روستا خبر داد.

وی افزود: اتباع خارجی  اعم از مجاز و یا غیرمجاز می توانند جهت انجام غربالگری و واکسیناسیون به نزدیک ترین پایگاه بهداشتی مراجعه کنند.

انتهای پیام




طرح واکسیناسیون اتباع خارجی در عنبرآباد آغاز شد

منبع: ایـسنا
? طرح واکسیناسیون اتباع خارجی در عنبرآباد آغاز شد