طرح همدلی یاران سلیمانی، پاسخگوی بهداشت روانی جامعه است

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهربابک گفت: با تشکیل تیمی از روانشناسان در قالب طرح همدلی یاران سلیمانی به دنبال ترغیب مردم به اهمیت بهداشت روان است. به گزارش فت فتو از کرمان، مرضیه کریمیان مسئول بسیج جامعه پزشکی شهربابک به اجرای طرح همدلی یاران سلیمانی در شهربابک اشاره کرد و گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار […]

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهربابک گفت: با تشکیل تیمی از روانشناسان در قالب طرح همدلی یاران سلیمانی به دنبال ترغیب مردم به اهمیت بهداشت روان است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مرضیه کریمیان مسئول بسیج جامعه پزشکی شهربابک به اجرای طرح همدلی یاران سلیمانی در شهربابک اشاره کرد و گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان شهربابک اقدام به ارائه خدمات مختلف پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی و مشاوره در محله‌های شهربابک مختلف می‌کند.

او افزود: روز گذشته این طرح در حسینیه محله گودگز شهربابک اجرا شد، که در مجموع ۷۶ نفر از این محله به متخصص چشم، پزشک عمومی، دندانپزشک و مشاور مراجعه کردند.

کریمیان بیان داشت: از مزایای این طرح استفاده از ظرفیت سایر مراکز بهداشتی و درمانی خصوصی جهت ارائه خدمت به نیازمندان شناسایی شده در مناطق مختلف شهر است.

او تصریح کرد: تیم‌های جهادی پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی در قالب دو تیم برنامه ویزیت رایگان را در نقاط مختلف شهرستان انجام می‌دهد که طی این ویزیت‌ها نیاز مردم به مشاوره و مسائل مرتبط با روان بیش از پیش احساس شده و می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهربابک گفت: بسیج جامعه پزشکی شهربابک با تشکیل یک تیم از روانشناسان و مشاوران، در قالب طرحی به نام همدلی یاران سلیمانی در کنار سایر تیم‌های پزشکی به دنبال پاسخگویی به بهداشت روانی مردم و در واقع ترغیب و تشویق آنان به اهمیت دادن به بهداشت روان است.

انتهای پیام/س




طرح همدلی یاران سلیمانی، پاسخگوی بهداشت روانی جامعه است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? طرح همدلی یاران سلیمانی، پاسخگوی بهداشت روانی جامعه است