طرح ملی آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان آغاز بکار کرد

جیرفت – فت فتو – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آغاز بکار فعالیت طرح ملی آموزش رایگان هنر در پنج شهرستان جنوبی این استان خبر داد و گفت: این طرح ملی در هشت رشته فعالیت می کند. به گزارش فت فتو، حسین اسحاقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران تعداد ثبت نام […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آغاز بکار فعالیت طرح ملی آموزش رایگان هنر در پنج شهرستان جنوبی این استان خبر داد و گفت: این طرح ملی در هشت رشته فعالیت می کند.

به گزارش فت فتو، حسین اسحاقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران تعداد ثبت نام کنندگان در طرح ملی آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان را سه هزار نفر اعلام کرد و افزود: این طرح در چند مرحله برگزار می شود که در مرحله اول ۱۲۵ نفر در هشت رشته شرکت می کنند.

وی کشف و توسعه استعدادها، کسب و کارهای فرهنگی و هنری و معرفی استعدادهای هنری در مناطق کمتر توسعه یافته را از اهداف طرح ملی آموزش رایگان هنر عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آموزش رایگان هنر در مناطق کمتر توسعه یافته را فرصتی برای ایجاد عدالت اجتماعی دانست و اظهار داشت: این طرح در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته به عنوان پایلوت آغاز شده که جنوب کرمان نیز جز ۱۱ استان مورد هدف این طرح است.

وی تصریح کرد: طرح آموزش رایگان هنر از زمان آغاز بکار دولت سیزدهم و با توجه به شعارهای دولت مردمی مبنی بر اینکه برنامه ‌های فرهنگی و هنری باید در سراسر کشور شتاب یابد، پیگیری و آغاز بکار کرده است.

اسحاقی از اقدام شایسته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری به دلیل توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تشکر کرد و گفت: این طرح به منظور برقراری عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه آموزش با رویکرد توسعه هنر مطرح شده و فاز اول آن از ۹ بهمن تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد.




طرح ملی آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان آغاز بکار کرد

منبع: ایرنـا
? طرح ملی آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان آغاز بکار کرد