طرح مطالبه گری مردم از مسئولان

این طرح به مردم این امکان را می‌دهد که مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند و برای آن راهکار ارائه دهند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید کمیته هایی که ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل شده‌اند با طرحهای کارشناسی خود شورا را تغذیه کنند […]

این طرح به مردم این امکان را می‌دهد که مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند و برای آن راهکار ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید کمیته هایی که ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل شده‌اند با طرحهای کارشناسی خود شورا را تغذیه کنند و مصوباتی که قابلیت عملیاتی شدن دارند به شورا ارائه دهند و هر چه این کمیته‌ها فعال‌تر شوند کار شورا جدی‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی با تاکید بر اینکه تاثیرگذاری شورا باید در بین مردم دیده شود افزود: در شورای فرهنگ عمومی باید یک همراهی و وحدت رویه در رابطه با جریان‌های فرهنگی وجود داشته باشد و بستر خیلی از عملیات‌های فرهنگی در شورا فراهم شود.

در این جلسه همچنین استاندار در رابطه با عدم تحقق سهم ۱۵درصدی استان از حقوق دولتی معادن گفت: دو عامل کمبود نقدینگی دولت در سال‌های اخیر و سقف تعیین شده در مجلس برای سهم هر استان باعث عدم تحقق سهم استان از حقوق دولتی معادل شده اما پیگیری‌های زیادی از طرف استان انجام شده که امیدواریم گشایشی در این زمینه ایجاد شود.

زینی وند با بیان اینکه تقویت فرهنگ مطالبه گری جزو اهداف ماست افزود: هر کس باید بتواند در چارچوب مطالبه گری حق و حقوق خود را پیگیری کند اما نوع مطالبه گری مردم نباید به گونه‌ای باشد که تمرکز روی یک مسئول خاص باشد و مسئول دیگری در حاشیه امن قرار گیرد.




طرح مطالبه گری مردم از مسئولان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? طرح مطالبه گری مردم از مسئولان