‌طرح فروش بدون قرعه‌کشی خودروهای داخلی هفتۀ آینده اجرا می‌شود

چهارشنبه هفته جاری بدون قرعه کشی به همه کسانی که قصد خرید خودرو دارند، خودرو داخلی عرضه می شود. به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو به نقل از ایسنا؛ در حالی که طبق اعلام یکی از مسئولان وزارت صمت قرار بود از چهارشنبه هفتۀ جاری طرح فروش محصولات خودروسازان داخلی (دولتی و خصوصی) به‌صورت هماهنگ […]

چهارشنبه هفته جاری بدون قرعه کشی به همه کسانی که قصد خرید خودرو دارند، خودرو داخلی عرضه می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو به نقل از ایسنا؛ در حالی که طبق اعلام یکی از مسئولان وزارت صمت قرار بود از چهارشنبه هفتۀ جاری طرح فروش محصولات خودروسازان داخلی (دولتی و خصوصی) به‌صورت هماهنگ و با قید «بدون قرعه‌کشی» انجام شود، این موضوع با اعلام سخنگوی وزارت صمت اصلاح شد.

امید قالیباف توضیح داد که اطلاعیۀ طرح مذکور که طی آن محصولات خودروسازان داخلی (دولتی و خصوصی)، از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، عرضه می‌شود در روز چهارشنبه هفتۀ جاری (١٠ اسفند ماه) منتشر خواهد شد و هفتۀ آینده این طرح اجرایی می‌شود.

 پیش از این صحبت‌هایی از عرضۀ خودروهای داخلی از طریق سامانه یکپارچه و بدون قرعه‌کشی در هفته جاری، مطرح بود و این موضوع توسط عبدالله توکلی‌لاهیجانی، مدیر کل خودرویی وزارت صمت اعلام شد که طرح پیش‌فروش خودروهای داخلی خارج از فرآیند قرعه‌کشی برای همۀ خودروها (حتی محصولات ایران‌خودرو) از روز چهارشنبه هفتۀ جاری (۱۰ اسفند ماه) انجام می‌شود و تاکید کرد که در این طرح همه متقاضیان خودرو دریافت می‌کنند.

اما اکنون این خبر توسط امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت اصلاح شد و وی گفت: اطلاعیۀ طرح مذکور که طی آن محصولات خودروسازان داخلی (دولتی و خصوصی)، از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در روز چهارشنبه هفته جاری (١٠ اسفند ماه) منتشر خواهد شد، هفته آینده این طرح اجرایی می‌شود.

انتهای خبر/




‌طرح فروش بدون قرعه‌کشی خودروهای داخلی هفتۀ آینده اجرا می‌شود

منبع:آرمـان
? ‌طرح فروش بدون قرعه‌کشی خودروهای داخلی هفتۀ آینده اجرا می‌شود