طرح جامع گلزار شهدای کرمان در دست مطالعه است

کرمان – فت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طرح جامع گلزار شهدای کرمان در دست مطالعه قرار گرفته و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در کرمان اجرایی می شود که طرحی کشوری و جهانی است. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی روز سه شنبه در آیین گردهمایی یاران حاج قاسم […]

کرمانفت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طرح جامع گلزار شهدای کرمان در دست مطالعه قرار گرفته و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در کرمان اجرایی می شود که طرحی کشوری و جهانی است.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی روز سه شنبه در آیین گردهمایی یاران حاج قاسم در مصلای امام علی(ع) کرمان افزود: طرح جامع گلزار شهدای کرمان اکنون توسط موسسه خاتم الانبیاء(عج) اکنون در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

وی افزود: سپاه را باید در مسیر ترویج انقلاب و شهیدان قرار دهیم تا گام دوم انقلاب را به نتیجه ای برسانیم و کشور سربلند و پرعزت باشد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: امروز فرماندهان سپاه را از سراسر کشور و استان دعوت کردیم و نیروی انتظامی نیز در این جمع حضور دارد؛ اعتقاد داریم با این اقدامات می توانیم مکتب حاج قاسم را در کشور جاری کنیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه برنامه های سردار شهید سلیمانی مردمی برگزار می شوند اظهارداشت: تکثیر برنامه ها از کرمان و نامگذاری پایتخت مقاومت جهان اسلام به نام کرمان از دیگر مواردی بود که امسال انجام شد.

وی اظهارداشت: سال گذشته برای زیارت بارگاه سردار دل ها از ۵۵ کشور به کرمان آمدند و این روزها از جبهه های مختلف مقاومت در کرمان زائر داشتیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برگزاری مراسم سالگرد شهدای مدافع حرم، برگزاری شب خاطره، نشست عشایر جنوب شرق کشور در جنوب استان، تجمع عشایری در شهرستان رابُر، یادواره شهدا در دانشگاه و سالروز زلزله بم با محوریت نقش حاج قاسم در کرمان، از جمله برنامه های مراسم دومین سالگرد شهادت سردار عزیزمان بود.

وی افزود: ویژه برنامه شهادت کار بزرگی در اوج بارش باران بود که عاشقان خدا و اهل بیت و حاج قاسم به گلزار شهدا آمدند؛ در هفته مقاومت ۴۱ برنامه فرهنگی و آیینی در گلزار شهدا و ۱۷ برنامه در بیت الزهرا برگزار می شود.  

سردار معروفی با اشاره به راه اندازی ۱۰۰ موکب مردمی پذیرایی، مشاوره و توزیع غذا در سه وعده گفت: یکی از ویژگی های حاج قاسم مردم‌داری این شهید بود که در این زمینه توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، اهدای ۶۵۰ مورد جهیزیه، افتتاح ۶۳ پروژه آبرسانی، بهره برداری ۴۰۰ واحد مسکونی و اعزام گروه های بهداشتی و پزشکی به روستاها در هفته مقاومت انجام شد.

به گزارش فت فتو،  در آیین گردهمایی یاران حاج قاسم، حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان قهرمانان ورزش وزنه برداری در عرصه های جهان، مدال های المپیک اخیر خود را به خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کردند.

این آیین با حضور رییس کل ستاد نیروهای مسلح کشور، نماینده ولی فقیه در استان، خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مسئولان و فرماندهای لشکری و کشوری برگزار شد.




طرح جامع گلزار شهدای کرمان در دست مطالعه است

منبع: ایرنـا
? طرح جامع گلزار شهدای کرمان در دست مطالعه است