طرح ترافیکی و راهداری در جنوب کرمان

طرح ترافیکی و راهداری نوروز ۱۴۰۱ در جنوب کرمان آغاز شد. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرپرست فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت :  این طرح با حضور همه دستگاه‌های مرتبط و تجهیزات خودرویی پلیس ،راهداری،هلال احمر،آتش نشانی،امداوخودرو و دستگاه های امدادی باشعار” قانون مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر  […]

طرح ترافیکی و راهداری نوروز ۱۴۰۱ در جنوب کرمان آغاز شد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرپرست فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت :  این طرح با حضور همه دستگاه‌های مرتبط و تجهیزات خودرویی پلیس ،راهداری،هلال احمر،آتش نشانی،امداوخودرو و دستگاه های امدادی باشعار” قانون مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر  اجرا می شود.
سرهنگ بهرامی افزود: از تمام توان پلیس و دستگاههای همکار برای تردد ایمن در جاده های جنوب کرمان با همکاری مردم و رانندگان استفاده خواهد شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان هم گفت:در طرح راهداری نوروز ۱۴۰۱ در جنوب کرمان بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه ،۱۰۰۰کیلومتر راه اصلی ،۱۱۰۰کیلومتر راه فرعی و ۲۵۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته به همت ۱۵۰ نفر نیروی راهداری و در قالب ۱۶ گروه مدیریت ،گشت زنی و عملیات راهداری مورد نیاز با توجه به ضرورت در این راهها انجام می شود .
مجتبی رئیسی  افزود:علاوه بر حضور فیزیکی راهداران در جاده ها ۲۳ سامانه ثبت تخلفات ،۱۴ سامانه نظارت تصویری و ۱۷ سامانه تردد شمار با هدف رصد الکترونیکی جاده ها در محورهای جنوب کرمان فعال است .

 




طرح ترافیکی و راهداری در جنوب کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? طرح ترافیکی و راهداری در جنوب کرمان