طرح استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور در کرمان برگزار می‌شود

فت فتو/کرمان هیئت فوتبال استان کرمان میزبانی طرح استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور در منطقه جنوب شرق را بر عهده گرفت. به گزارش فت فتو، طرح استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور در منطقه جنوبشرق کشور طی روز های ۲۱ و ۲۲ مهرماه جاری برگزار می شود. بر این اساس در این […]

فت فتو/کرمان هیئت فوتبال استان کرمان میزبانی طرح استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور در منطقه جنوب شرق را بر عهده گرفت.

به گزارش فت فتو، طرح استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور در منطقه جنوبشرق کشور طی روز های ۲۱ و ۲۲ مهرماه جاری برگزار می شود.

بر این اساس در این مرحله از اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال پسران زیر ۱۴ سال ۶۰ فوتبالیست از استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد به مدت دو روز برنامه های تمرینی و تاکتیکی خود را زیر نظر اصغر مازیار سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور دنبال می کنند.

گفتنی است این مرحله از استعدادیابی به میزبانی زمین های تمرینی مجموعه ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش فت فتو، همچنین مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور به میزبانی شهرستان سیرجان در حال برگزاری است.
این رقابت ها با حضور تیم های گیتی پسند اصفهان، رعد پدافندآران و بید گل، فردیس قم و گهر زمین طی روزهای ۱۹ لغایت ۲۲ مهرماه به میزبانی شهرستان سیرجان در حال برگزاری است.

گفتنی است علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال امید های کشورمان نیز به عنوان میهمان ویژه این مرحله از مسابقات در سیرجان حضور دارد.

انتهای پیام




طرح استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور در کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? طرح استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور در کرمان برگزار می‌شود