طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کرمان

بقاع متبرکه استان کرمان آمادگی اسکان روزانه ۱۸۰۰ زائر را دارد. به گزارش فت فتو، مدیرکل اوقاف استان کرمان گفت: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمان از ۲۸ اسفند سال قبل آغاز شده است و مراسم تحویل سال با برنامه‌های خاص در این امکان برگزار شد که از جمله آن می‌توان […]

بقاع متبرکه استان کرمان آمادگی اسکان روزانه ۱۸۰۰ زائر را دارد.

به گزارش فت فتو، مدیرکل اوقاف استان کرمان گفت: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمان از ۲۸ اسفند سال قبل آغاز شده است و مراسم تحویل سال با برنامه‌های خاص در این امکان برگزار شد که از جمله آن می‌توان به حضور زائران و مجاوران در آستان مقدس ابنا موسی ابن جعفر اشاره کرد.

حجت الاسلام علی جلالی افزود: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری، مراسم تحویل سال با حضور گسترده مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به همراه ویژه برنامه‌های فرهنگی برگزار شده، پخش بیانات مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه سراسر استان انجام شد.

وی گفت: بیش از هزار تن از زائرین این مکان مقدس از خدمات خیمه‌های معرفت بهره‌مند شدند و خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون، اساتید و کارشناسان در این ایام برپا بوده و مشاوره کودک و نوجوان و پاسخ به شبهات از جمله برنامه‌ها این ایام است.




طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کرمان