طرحی نو در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس دراندازید

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کرمان تاکید کرد: برنامه های که جریان معنوی در سطح جامعه دارند، نباید تعطیل شوند و به بهانه کرونا برنامه ها را رها نکنیم بلکه با ظرافت و دقت فراوان اجرا کنیم. “محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۱۱ شهریورماه در سومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس گفت: دفاع […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کرمان تاکید کرد: برنامه های که جریان معنوی در سطح جامعه دارند، نباید تعطیل شوند و به بهانه کرونا برنامه ها را رها نکنیم بلکه با ظرافت و دقت فراوان اجرا کنیم.

“محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۱۱ شهریورماه در سومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک جریان زلال و مسئولیت آور در همه شریان جامعه است و همه ما وامدار دفاع مقدس و شهدا هستیم.

وی بیان کرد: باتوجه به شیوع کرونا، باید هنر اجرای برنامه ها با دقت لازم داشته باشیم و تعطیلی برنامه ها هنر نیست بنابراین طرح های نویی در برگزاری برنامه ها داشته باشید.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کرمان تاکید کرد: برنامه های که جریان معنوی در سطح جامعه دارند، نباید تعطیل شوند و به بهانه کرونا برنامه ها را رها نکنیم بلکه با ظرافت و دقت فراوان اجرا کنیم.

وی با بیان این مطلب که نوآوری های در تبلیغات محیطی داشته باشید، افزود: برنامه های که در مرکز استان برگزار می شود باید در شهرستان ها نیز مانند آنها اجرا شود.

بصیری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس یکی از برنامه های خوب امسال هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد: نقاط قوت و ضعف برنامه های هفته دفاع مقدس سال گذشته به دبیرخانه ارایه دهید تا بتوانیم برنامه های امسال از کیفیت بهتری نسبت به سال ۱۳۹۹ برخوردار باشند.

به گزارش فت فتو، “محمدرضا علیزاده” مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمان نقش رسانه ها در تبیین ارزش های دفاع مقدس پررنگ دانست و بیان کرد: در حوزه دفاع مقدس بحث حمایتی از کتاب های دفاع مقدس دارد همچنین جایزه انتخاب کتاب سال از نویسنده و ناشر برتر تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های ارسالی در بحث هفته دفاع مقدس به اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان در حوزه فرهنگی و ادبی است، اظهار کرد: شب شعر، مسابقات فرهنگی، کتابخوانی و … است و همچنین اکران فیلم و برگزاری نمایشگاه ویژه دفاع مقدس بسته به شرایط موجود استان برگزار می شود.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمان بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال حجم زیای از کتاب دفاع مقدس توسط نویسندگان کرمانی منتشر شده است.

انتهای پیام




طرحی نو در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس دراندازید

منبع:ایـسنا
? طرحی نو در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس دراندازید