طراحی دفترچه مشق با نمادهای ایرانی- اسلامی و عناصر فرهنگی و تاریخی بومی استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از طراحی دفترچه‌های مشق ویژه دانش آموزان ابتدایی با نمادهای ایرانی- اسلامی و عناصر فرهنگی و تاریخی بومی استان خبر داد. طاهره زحمتکش ۱۹ مردادماه در این رابطه گفت: از آنجا که برخی از اقلام نوشت افزار ما سبک ایرانی-اسلامی ندارند و برای طراحی آنها […]

نذیر کرمان/کرمان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از طراحی دفترچه‌های مشق ویژه دانش آموزان ابتدایی با نمادهای ایرانی- اسلامی و عناصر فرهنگی و تاریخی بومی استان خبر داد.

طاهره زحمتکش ۱۹ مردادماه در این رابطه گفت: از آنجا که برخی از اقلام نوشت افزار ما سبک ایرانی-اسلامی ندارند و برای طراحی آنها از نمادهای غربی استفاده شده، در حوزه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان تصمیم گرفتیم دفترچه‌هایی با نمادهای ایرانی – اسلامی و به طور ویژه با معرفی عناصر فرهنگی و تاریخی استان کرمان طراحی کنیم.

وی افزود: در طراحی روی جلد این دفترها از تصاویر سیدالشهدای جبهه مقاومت، اسوه شجاعت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار کودکان و برای پشت جلد این دفترها از آثار تاریخی استان استفاده کرده‌ایم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بنا داریم از این دفترها به عنوان هدیه برای دانش آموزان در مناطق مختلف استان استفاده کنیم.

انتهای پیام




طراحی دفترچه مشق با نمادهای ایرانی- اسلامی و عناصر فرهنگی و تاریخی بومی استان کرمان

منبع: ایـسنا
? طراحی دفترچه مشق با نمادهای ایرانی- اسلامی و عناصر فرهنگی و تاریخی بومی استان کرمان