طایفه شیخیه جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را طی اطلاعیه ای محکوم کردند

. در این اطلاعیه آمده است : بسمه تعالی بار دیگر رژیم کودک کش و جنایتکار جعلی صهیونیستی دست به جنایت غیر انسانی تازه‌ای زد که جمیع مسلمین بلکه همه وجدان‌های شریف جهان را از خود متنفر گردانید. یک یک افراد طایفه شیخیه از این اقدام جنایتکارانه و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت […]

.

در این اطلاعیه آمده است :

بسمه تعالی
بار دیگر رژیم کودک کش و جنایتکار جعلی صهیونیستی دست به جنایت غیر انسانی تازه‌ای زد که جمیع مسلمین بلکه همه وجدان‌های شریف جهان را از خود متنفر گردانید.
یک یک افراد طایفه شیخیه از این اقدام جنایتکارانه و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی‌گناه انزجار و بیزاری خود را ابراز و با برادران فلسطینی اظهار همدردی نموده پشتیبانی از آنها را بر همگان لازم می‌دانند به امید محو و نابودی این رژیم در آینده نزدیک.
ببرکات محمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین.

ازطرف طایفه شیخیه –
زین العابدین ابراهیمی

ضمنا متن عربی این بیانیه نیز به شرح ذیل است :

بيان المدرسة الشيخية
حول الاحداث المتعلقة بجريمة الكيان الصهيوني الأخيرة.

بسمه تعالی
يرتكب الكيان الصهيوني المجرم و قاتل الاطفال مرة اخرى جريمة لا انسانية جديدة ، مما جعل جميع المسلمين بل جميع الضمائر الصادقة يستهجنون افعالهم مجددا، لذا يعلن جميع ابناء المدرسة الشيخية عن استنكارهم و شجبهم لهذا العمل الإجرامي و هو قصفهم للمستشفى المعمداني في غزة و قتل النساء و الاطفال الابرياء الذين قضوا شهداء بهذا الحادث ، كما يعبر ابناء المدرسة عن تعاطفهم مع الشعب الفلسطيني و يعلنون الدعم الذي هو واجب عليهم جميعاً ، آملين ان يزول هذا الكيان الغاصب و ينحل في القريب العاجل ببرکات محمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین.

عن ابناء المدرسة الشيخية
زين العابدين الابراهيمي




طایفه شیخیه جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را طی اطلاعیه ای محکوم کردند

منبع:یـزدان کـرمان
? طایفه شیخیه جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را طی اطلاعیه ای محکوم کردند