ضعف مدیریت اسلامی مسئولان/ تلاش برای محرومیت زدایی

رودبار جنوب – جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به ضعف مدیریت اسلامی مسئولان گفت: سپاه پاسداران به دنبال محرومیت زدایی است. به گزارش فت فتو، سردار علی فدوی در حاشیه رزمایش مومنانه در رودبار جنوب گفت: با این اقدامات دنبال این هستیم خداوند عنایت خود را بیشتر کند و امروز تعداد زیادی جهیزیه توزیع […]

رودبار جنوب – جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به ضعف مدیریت اسلامی مسئولان گفت: سپاه پاسداران به دنبال محرومیت زدایی است.

به گزارش فت فتو، سردار علی فدوی در حاشیه رزمایش مومنانه در رودبار جنوب گفت: با این اقدامات دنبال این هستیم خداوند عنایت خود را بیشتر کند و امروز تعداد زیادی جهیزیه توزیع می‌شود.

وی افزود: علاوه بر یکصد سری جهیزیه، ۵ هزار بسته معیشتی در شرایط کرونایی توزیع می‌شود که مردم خود به یکدیگر کمک می‌کنند و خداوند به دو طرف خیر می‌رساند.

وی موضوع مهمتر را ایجاد اشتغال دانست که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سپاه آن را دنبال می‌کند و در رابطه با محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با مجموعه‌هایی که به نوعی تحت نظر رهبری هستند از جمله آستان قدس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و…طیف وسیعی از کارها را دنبال می‌کند تا محرومیتی که بر اثر خباثت دشمنان درست شده، رفع شود.

فدوی در پایان با اشاره به ضعف مدیریت اسلامی مسئولان اظهار کرد: کارهایی که مسئولان می‌توانستند انجام بدهند و ندادند باعث گرفتاری اینچنینی شده و از طرف دیگر خشکسالی نیز باعث ایجاد چنین مشکلاتی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان هم این رزمایش را با همکاری خیرین و مجموعه علویون تهران و سپاه استان دانست که طی آن واگذاری ۱۰۰ سری جهیزیه در هفت شهرستان با رقم سه میلیارد تومان انجام می‌شود.

سردارمعروفی افزود: ۵ هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و جمعاً دو میلیارد تومان توزیع می‌شود که یک هزار بسته توسط خیرین و چهار هزار بسته معیشتی مربوط به سپاه استان است که در راستای طرح شهید سلیمانی در موضوع حمایت از خانواده‌های در قرنطینه است.

وی گفت: جمع کمک‌های امروز در توزیع جهیزیه و بسته‌های معیشتی ۵ میلیارد تومان برای مردم شرق و جنوب استان است.

کد خبر ۵۲۹۵۲۹۳




ضعف مدیریت اسلامی مسئولان/ تلاش برای محرومیت زدایی

منبع:مــهر
? ضعف مدیریت اسلامی مسئولان/ تلاش برای محرومیت زدایی