ضرورت شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه‌

بهرام مسلمی مهنی گفت: جهاد تبیین، محور اصلی مقابله با جنگ ترکیبی استکبار است و شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه‌ ضرورت دارد. بهرام مسلمی مهنی در گفتگو با فت فتو از جیرفت، درباره تحریم رسانه‌ای گفت: استکبار با تحریم رسانه‌ای در واقع چهره‌ واقعی خودش را نشان می‌دهد زیرا همزمان با شعار آزادی […]

بهرام مسلمی مهنی گفت: جهاد تبیین، محور اصلی مقابله با جنگ ترکیبی استکبار است و شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه‌ ضرورت دارد.

بهرام مسلمی مهنی در گفتگو با فت فتو از جیرفت، درباره تحریم رسانه‌ای گفت: استکبار با تحریم رسانه‌ای در واقع چهره‌ واقعی خودش را نشان می‌دهد زیرا همزمان با شعار آزادی بیان، مسئولان رسانه‌های دیگر را تحریم می‌کند.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در عمل شاهدیم که آمریکا طی سالهای طولانی، ایران را تحریم کرده است و تحریم بر ایران اثری نداشته است و باتوجه به ترکیبی بودن جنگ علیه ایران، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که تنها راه برون رفت، جهاد تبیین است.
 
بهرام مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: باتوجه به شکل گیری دهکده‌ جهانی، درعمل بخشی از فضای مجازی در دست رسانه‌های ایرانی هست.
 
وی تصریح کرد: ویژگی مهم آمریکا تحریم نیروهای آزادی بخش، انقلابی و جبهه مقاومت است و اکنون شخصیت های تأثیرگذار رسانه‌ای بسیج را تحریم کرده است.
 
پیشکسوت خبرنگاری بیان کرد: رهبری فرمودند که جهاد تبیین، وظیفه‌ همه است و جهاد تبیین در رسانه و غیر رسانه فرقی ندارد و جهاد تبیین که محور اصلی است، باید چهره‌ اصلی آمریکا را رو کرد.
 
مسلمی مهنی اظهار کرد: جهموری اسلامی ایران گردش آزاد اطلاعات را هرگز تحریم نکرده است و علت اخراج برخی از خبرنگاران بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان، همانا جاسوس بودن آن خبرنگاران بوده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به ضرورت شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: با شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه‌ رسانه، مدیریت دروغ پراکنی استکبار جهانی مدیریت خواهد شد و تاثیر گذار است.
 
انتهای پیام/ فاریابی 




ضرورت شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه‌

منبع:آرمـان
? ضرورت شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه‌