ضرورت جبران خسارات سیل در استان کرمان در اسرع وقت

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تشکر از زحمات مسئولان استانی و کشوری در کمک‌ رسانی به سیل زدگان روزهای اخیر و حرکت در راستای کمک بموقع به مردم می گوید: موضوع سیل روزهای اخیر، ۲ موضوع مهم بوده است و جبران هرچه سریع‌تر خسارات سیل و پیشگیری از […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تشکر از زحمات مسئولان استانی و کشوری در کمک‌ رسانی به سیل زدگان روزهای اخیر و حرکت در راستای کمک بموقع به مردم می گوید: موضوع سیل روزهای اخیر، ۲ موضوع مهم بوده است و جبران هرچه سریع‌تر خسارات سیل و پیشگیری از وقایع اینچنینی در آینده ضروری است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز ۱۴ مردادماه در خطبه‌های اول نیز ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: باید در کار خیر ورود و از مواجه با کار و اقدامات شر پرهیز کرد.

به گفته او، حکومت و دولت و ابزار سیاسی اگر در اختیار مردان الهی قرار بگیرد که همت خود را صرف رسیدگی به توده های مردم می کنند آن حکومت الهی است و در جریان کربلا دو تفکر مقابل هم قرار گرفته بودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان « قوانین و مقررات ارزشمند، رهبر آگاه و ازخودگذشته و شجاع و دل داده به رضایت خداوند، جامعه مهیا» از مولفه های مورد نیاز برای هدایت جامعه دانست و عنوان کرد: در جوامع بشری هنگام مواجهه با حوادث با سه خط «افراطی»، «بی تفاوت و تماشاچی» و «مردان الهی و حق طلب» مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان می افزاید: در کربلا هم با این سه خط مواجه هستیم که مصادیق فراوانی را می بینیم و مخصوص کربلا نیست و پس از آن هم اتفاق می افتد.

به تحلیل او، اردوگاه عبیدالله بن زیاد بر افکار عمومی مسلط و ذهن مردم را در اختیار خود قرار داد و وقتی ذهن مردم را در اختیار خود قرار داد؛ مردم دچار انحراف و تردید و شک شدند و تولید ترس و شایعات دروغ آنقدر پخش شد که قصر ابن زیاد از محاصره خارج شد با اینکه سپاه اسلام در یک قدمی پیروزی بود.

امام جمعه کرمان بیان کرد: در کربلا ۲ عبرت تاریخی اتفاق افتاد که برای همیشه سیاهی در تاریخ اسلام گذاشت یکی از آن ها تردید در امامت و امام‌شناسی و دومی نبود توانایی در توده‌های مردم و خواص در مقابل هجمه‌های دروغ بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه سخنانش ضمن تشکر از زحمات مسئولان استانی و کشوری در کمک‌ رسانی به سیل زدگان روزهای اخیر و حرکت در راستای کمک بموقع به مردم می گوید: موضوع سیل روزهای اخیر، ۲ موضوع مهم بوده است و جبران هرچه سریع‌تر خسارات سیل و پیشگیری از اتفاقات اینچنینی در آینده ضروری است.

انتهای پیام




ضرورت جبران خسارات سیل در استان کرمان در اسرع وقت

منبع: ایـسنا
? ضرورت جبران خسارات سیل در استان کرمان در اسرع وقت