ضرورت توجه به مردم‌محوری و کار جهادی در مدیریت شهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان محور مهم دیگر را مردم‌محوری و کار جهادی دانست و اظهار داشت: باید به این موضوع نیز توجه کرد و آن را در مدیریت شهری مدنظر قرار داد. به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در آیین تکریم و معارفه شهردار کرمان که با […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان محور مهم دیگر را مردم‌محوری و کار جهادی دانست و اظهار داشت: باید به این موضوع نیز توجه کرد و آن را در مدیریت شهری مدنظر قرار داد.

به گزارش فت فتو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در آیین تکریم و معارفه شهردار کرمان که با حضور استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و اعضای دوره پیشین شورا، فرماندار کرمان، شهردار کرمان، شهردار سابق، جمعی از مدیران استانی و شهری و جمعی از اهالی محله در مسجد ابوالفضل علیه‌السلام شهرک قمر بنی‌هاشم برگزار شد، ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان، از اعضای دورۀ پیشین شورای اسلامی و شهردار سابق کرمان تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه از نزدیک شاهد زحمات، دغدغه‌ها و فعالیت‌های دورۀ پیشین مدیریت شهری بودم، گفت: مدیریت شهری کاری همه‌جانبه و حساس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهردار سابق کرمان شهر را به خوبی اداره کرد و کارهای ارزشمندی  انجام داد، ضمن تشکر از توجه مهندس عالم‌زاده، شهردار سابق کرمان به حوزۀ فرهنگ و هنر، گفت: در مدت مدیریت ایشان در شهرداری کرمان، هرگاه طرح و تقاضایی در حوزۀ فرهنگ، هنر و ادبیات ارایه می‌شد، به مرحله اجرا می‌رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی همچنین ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر به‌واسطه انتخاب شهردار جدید، انتخاب شورای ششم را مناسب دانست و گفت: اعضای شورای شهر در انتخاب دکتر شعرباف، شهردار کرمان، تلاش کردند تا با نگاه علمی و دقیق به نتیجه برسند.

وی توفیق برای تصدی مسئولیت‌ها را به‌نوعی آزمایش الهی برشمرد و گفت: آنچه بر آن تأکید می‌شود، داشتن نگاه مدیریتی براساس آموزه‌های دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه، شهید رجایی را نمونه بارز  مدیرانِ با روحیۀ جهادی و دینی معرفی کرد و افزود: داشتن نگاه دینی، مسئولیت‌پذیری را به کاری بسیار سنگین و حساس تبدیل می‌کند، اما  اگر کسی این‌گونه عمل کند، در حوزۀ کاری خود موفق خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نکتۀ مهم دوم در مسئولیت‌پذیری را خدمت به مردم دانست و گفت: در احادیث و آموزه‌های دینی بر این رویه بسیار ارزشمند تأکید شده است.

وی کار کردن در راه خدا را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: باید برای خدا کار کرد؛ زیرا خدمت صادقانه، نگاه جناحی ندارد و شایسته‌سالاری را ملاک قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تأکید کرد: آنچه یک مدیر باید در نظر بگیرد، داشتن نگاه دینی، علمی و تخصصی است و باید به حوزۀ کاری خود عالمانه نگاه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، محور مهم دیگر را مردم‌محوری و کار جهادی دانست و ادامه داد: باید به این موضوع نیز توجه کرد و آن را در مدیریت شهری مدنظر قرار داد.




ضرورت توجه به مردم‌محوری و کار جهادی در مدیریت شهری

منبع:بــرنا
?
ضرورت توجه به مردم‌محوری و کار جهادی در مدیریت شهری