ضرورت تفویض اختیارات شورای معادن به استان

کرمان-فت فتو- استاندار کرمان با اشاره به اینکه به‌روزرسانی پروژه‌های استانی برای طرح در سفر رییس جمهور انجام شده است، گفت: تفویض اختیارات شورای معادن به استان یک لازمه است. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار  در نشست مجمع نمایندگان استان با محوریت سفر رییس جمهور عنوان کرد: […]

کرمان-فت فتو- استاندار کرمان با اشاره به اینکه به‌روزرسانی پروژه‌های استانی برای طرح در سفر رییس جمهور انجام شده است، گفت: تفویض اختیارات شورای معادن به استان یک لازمه است.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار  در نشست مجمع نمایندگان استان با محوریت سفر رییس جمهور عنوان کرد: برخی از پروژه‌ها که زیر ۵۰ درصد پیشرفت داشته و یا با مشکلات دیگری مواجه هستند، به جلسه‌ای دیگر موکول شده تا با حضور معاون اول و وزرای مربوطه بررسی شوند.
استاندار کرمان افزود: برای رفع کمبود آب در استان جلسات متعددی برگزار و تصمیم‌گیری‌های خوبی برای سفر رییس جمهور انجام شده است. 
فداکار به مشکل قطعی و افزایش قیمت برق و نگرانی کشاورزان در این زمینه اشاره داشت و گفت: گزارش و طرح‌هایی از این مسئله نیز تهیه کرده‌ایم.
استاندار کرمان به حقوق معادن و ظرفیت بالای استان در این بخش پرداخت و اظهار داشت: تفویض اختیارات شورای معادن به استان یک لازمه است. 




ضرورت تفویض اختیارات شورای معادن به استان

منبع: ایرنـا
? ضرورت تفویض اختیارات شورای معادن به استان