ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس در ایام الله دهه فجر

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس به ویژه در ایام الله دهه فجر تاکید کرد. رضا رضایی ۱۰ بهمن ماه در نشست مجازی با مدیران مدارس سراسر استان کرمان گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال از چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با آیین نواختن زنگ انقلاب در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس به ویژه در ایام الله دهه فجر تاکید کرد.

رضا رضایی ۱۰ بهمن ماه در نشست مجازی با مدیران مدارس سراسر استان کرمان گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال از چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با آیین نواختن زنگ انقلاب در مدارس آغاز می‌شود.

وی افزود: باید قدر نظام و انقلاب را بدانیم و جهاد تبیین را در رأس امور قرار دهیم، اگر دستاوردهای انقلاب را در این ۴۵ سال تبیین کنیم، زمینه آشنایی دانش آموزان با این دستاوردها فراهم می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:در دو سال اخیر ۲۵۰ مدرسه در استان ساخته شده و تعدادی هم در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: تبیین و ترویج گفتمان مقاومت با محوریت برنامه کشوری «رفیق شهیدم»، تکریم خانواده شهدا به ویژه شهدای انقلاب و شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه، راه‌اندازی پویش بزرگ «نسل سلیمانی» برای تولید محتوا، اجرای سرود نسل آرمانی در همه مدارس، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، آشنایی با زندگینامه شهدا، برپایی پویش مهر با محوریت پیشرفت‌های ایران اسلامی به جای پرسش مهر، برگزاری جشنواره لاله‌های روشن یادبود شهدای دانش آموز، برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب و برپایی اردوهای پیشرفت ویژه فرهنگیان و دانش آموزان از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

رضایی اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید صورت گیرد تا دانش آموزان بیشتر با موفقیت‌های نظام آشنا شوند؛ در استان کرمان در زمینه راهیان پیشرفت اقدامات خوبی انجام شده، اردوهای راهیان نور دانش آموزی هم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ایجاد شور و نشاط در مدارس با آذین بندی کلاس‌ها، برگزاری نمایشگاه با موضوع دستاوردهای انقلاب، برگزاری برنامه میهمان حاج قاسم با محور برنامه‌های شهید حاضر، برگزاری تریبون آزاد، برپایی نقاشی دسته جمعی، کاشت نهال در هر شهرستان و منطقه به یاد دانش آموزان شهید و فرهنگی و … از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام الله دهه فجر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در زمینه انتخابات، همه کسانی که تائیدیه شورای نگهبان را می‌گیرند برای ما قابل احترام هستند، اما امکانات هیچ مدرسه‌ای نباید در اختیار نامزد خاصی قرار گیرد. هرچند برای برگزاری انتخابات می‌توان مدرسه را در اختیار ستاد انتخابات قرار داد و همکاری لازم را داشت، حمایت از نامزد خاصی نباید صورت گیرد تا آموزش و پرورش دچار حاشیه نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: پویش رای اولی‌ها هم برگزار می‌شود و هر چه حضور در انتخابات گسترده‌تر باشد، دشمن ناامیدتر می‌شود.

انتهای پیام




ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس در ایام الله دهه فجر

منبع: ایـسنا
? ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس در ایام الله دهه فجر