ضرورت تامین زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی عشایر در جنوب کرمان 

نذیر کرمان/کرمان در نشست مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان با رئیس سازمان بسیج سازندگی و مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی استان، بر ضرورت تامین زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی عشایر منطقه تاکید شد. ناصر احمدیوسفی امروز ۲۳ شهریورماه در این دیدار با اشاره به مشکلات جامعه عشایری جنوب کرمان اظهار کرد: تعامل و همکاری امور عشایری جنوب با […]

نذیر کرمان/کرمان در نشست مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان با رئیس سازمان بسیج سازندگی و مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی استان، بر ضرورت تامین زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی عشایر منطقه تاکید شد.

ناصر احمدیوسفی امروز ۲۳ شهریورماه در این دیدار با اشاره به مشکلات جامعه عشایری جنوب کرمان اظهار کرد: تعامل و همکاری امور عشایری جنوب با مجموعه سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان برای خدمت به جامعه عشایری در اولویت قرار دارد و قطعاً ظرفیت‌های مختلفی در دو دستگاه وجود دارد و با هم افزایی می‌توان از زندگی عشایر گره‌گشایی کرد.

مدیرکل امور عشایری جنوب استان کرمان مشارکت در احداث زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی و ایجاد سرپناه برای عشایر در مناطق مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: با مشارکت و هم‌افزایی بخشی از مشکلات جامعه عشایری مرتفع خواهند شد. 

 وی سازمان بسیج سازندگی استان را به عنوان یکی از بهترین حامیان جامعه عشایری دانست که همواره در شرایط سخت در کنار مردم و جامعه عشایری بوده است. 

در ادامه سرهنگ علی اکبر شاهرخی رئیس سازمان بسیج سازندگی و مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان حل مشکلات جامعه عشایری را  نوید داد و گفت: تفاهم و همکاری دو جانبه بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی روند خدمات رسانی به مردم را سرعت می‌بخشد. 

وی مهمترین هدف بسیج سازندگی استان کرمان را حل مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: جامعه عشایری می‌تواند یکی از هدف‌گذاری‌های خدمت رسانی در قالب طرح‌های مختلف اجرایی باشد.

شاهرخی بر لزوم تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با هدف تسریع روند کار تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی وقتی در کنار یکدیگر قرار گیرند، یقیناً سرعت کار برای حل مشکلات مردم افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام




ضرورت تامین زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی عشایر در جنوب کرمان 

منبع: ایـسنا
? ضرورت تامین زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی عشایر در جنوب کرمان