ضرورت آموزش عمومی برای مقابله با حوادث/کل شهرستان رودبارجنوب در پهنای سیلاب است

فرماندار رودبارجنوب در جلسه ستاد بحران شهرستان های جنوبی استان کرمان گفت: کل شهرستان رودبارجنوب پهنای سیلابی است و باید تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت‌ سیلاب های احتمالی در شهرستان در سریع ترین زمان ممکن اتخاذ گردد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، جلسه مدیریت بحران و مقابله با سیل پنج شهرستان جنوبی […]

فرماندار رودبارجنوب در جلسه ستاد بحران شهرستان های جنوبی استان کرمان گفت: کل شهرستان رودبارجنوب پهنای سیلابی است و باید تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت‌ سیلاب های احتمالی در شهرستان در سریع ترین زمان ممکن اتخاذ گردد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، جلسه مدیریت بحران و مقابله با سیل پنج شهرستان جنوبی استان کرمان صبح امروز ،با حضور معاون عمرانی استاندار و رئیس اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان ، فرماندار رودبارجنوب و جمعی از مدیران ادارات پنج شهرستان جنوبی در شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

 
پرورش فرماندار رودبارجنوب در این جلسه بیان کرد: کل شهرستان رودبارجنوب پهنای سیلابی است و باید تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت‌ سیلاب های احتمالی در شهرستان در سریع ترین زمان ممکن اتخاذ گردد.
 
وی با بیان اینکه ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور تمام تکالیف را مشخص کرده است افزود: با فراهم کردن ساز و کار مناسب برای اجرای درست و کامل قانون مدیریت بحران شاهد کوتاهی و قصور در این زمینه نخواهیم بود.
 
 
پرورش در ادامه با تاکید بر مقوله همگانی کردن آموزش مدیریت بحران به مردم و بیان اینکه آموزش عمومی مدیریت بحران، فرهنگ مقابله با حوادث را افزایش می‌دهد گفت: وقتی سطح دانش و آگاهی عمومی مردم و مسئولین در مورد این موضوع در حد پایینی قرار دارد، لازم است که با برگزاری آموزش‌های عمومی در مورد وقوع حوادث ناگوار حساسیت مسئولان و همچنین مردم را نسبت به اهمیت این موضوع افزایش داد.
 
 
رئیس ستاد بحران شهرستان رودبارجنوب در پایان گفت: به دلیل اهمیت و ضرورتی که آموزش و آگاهی بخشی در مدیریت بحران دارد باید اهمیت برای عموم مردم آشکار سازی شود به طور مثال در زمان وقوع سیل که اخیراً نیز با آن مواجه بودیم این موضوع که مردم بدانند چگونه ساعات اولیه حادثه را مدیریت کنند بسیار مهم است و این‌ها مواردی است که باید به مردم آموزش داده شود.
 
 
انتهای پیام/پ




ضرورت آموزش عمومی برای مقابله با حوادث/کل شهرستان رودبارجنوب در پهنای سیلاب است

منبع:آرمـان
? ضرورت آموزش عمومی برای مقابله با حوادث/کل شهرستان رودبارجنوب در پهنای سیلاب است