صنعت نفت همانند یک تیم رها شده است

رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبان معتقد است تیمش رها شده است و از مسئولان آبادان گلایه کرد. به گزارش فت فتو، علیرضا منصوریان عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان که با شکست سه بر صفر صنعت نفت آبادان همراه شد، اظهار داشت: با شرایط سختی به […]

رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبان معتقد است تیمش رها شده است و از مسئولان آبادان گلایه کرد.

به گزارش فت فتو، علیرضا منصوریان عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان که با شکست سه بر صفر صنعت نفت آبادان همراه شد، اظهار داشت: با شرایط سختی به رفسنجان آمدیم و وقتی رسیدیم گفتند بازی در سیرجان برگزار می‌شود و نصف تیم خود را در رفسنجان نگه داشتیم و شرایط آب و هوایی متفاوت بود.

وی افزود: از تلاش بازیکنان خود راضی هستم اما این تلاش‌ها کافی نبود و آنچه فکر می‌کردیم انجام نشد، دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم، از عملکرد جوانان خود راضی نیستم و باید کیفیت خود را ارتقا دهند و سر حال تر باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبان ادامه داد: در وقت اضافه نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و یک موقعیت دیگر را نیز حسن بیت سعید هدر داد و تیم حریف نیز موقعیت‌هایی را در اختیار داشت.

منصوریان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان شهر نباید رختکن تیم را محلی برای عکس گرفتن تبدیل کنند، احتیاجی به عکس گرفتن نداریم، ما به مسئولانی احتیاج داریم که به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: هواداران آبادانی به این تیم علاقه فراوانی دارند، ۱۳ هفته از لیگ برتر و یک هفته از جام حذفی گذشته اما همانند یک تیم رها شده هستیم. گیر یک مصوبه شورای تأمین هستیم و هفته پیش توقع داشتیم به داد ما برسند و امیدواریم نوشداروی پس از مرگ سهراب نباشد.

سرمربی نفت آبادان ابراز داشت: هر زمان که به برتری می‌رسیم می‌بینیم که برخی مسئولان سراغ تیم می‌آیند. از مسئولان شهر بسیار گلایه دارم و چقدر می‌توانم به بازیکنان خود اصرار کنم و آنها بدون روحیه فعالیت کنند؟ شاید بودجه مورد توقع ما یک دهم تیم‌های حریف باشد اما در مورد آن هم شرایط مناسبی نداریم و این زیبنده تیم شهری نیست که بخشی از بودجه کشور را تأمین می‌کند.

منصوریان با بیان اینکه گروه بی‌عقلی بند ج را مصوب کرده‌اند، گفت: اگر در لیگ یک باشیم به ما پول فراوان می‌دهند و اگر به لیگ برتر بیاییم به ما پولی نمی‌دهند و پالایش و پخش می‌خواهد به ما کمک کنند اما کار گره خورده است.

سرمربی نفت آبادان در مورد عملکرد داوری نیز گفت: امروز هر چه بازیکنان قبراق و سرحال بودند، تیم داوری خسته و له بود و نای رفتن نداشت و کمک داور از ۲ متری متوجه نمی‌شد که توپ به دست خورده است و داور از صحنه‌های مسابقه جا می‌ماند و تمامی صحنه‌های مسابقه را نیز که ۵۰ درصدی بود برای تیم فوتبال مس رفسنجان سوت می‌زد و علاوه بر این در مورد یک صحنه آفساید نیز اشتباه سوت زده شد.

وی در پایان گفت: به مجموعه مس تبریک می گویم و کاری که مدیران مس در حال حاضر برای فوتبال می‌کنند باقیات صالحات است.

کد خبر ۵۳۹۱۴۶۴




صنعت نفت همانند یک تیم رها شده است

منبع: مــهر
? صنعت نفت همانند یک تیم رها شده است