صنعت حمل‌ونقل هوایی نقش بسزایی در توسعه کشورها دارد

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: صنعت حمل‌ونقل هوایی و هوانوردی نقش بسزایی در توسعه هر جامعه و کشوری دارد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان ضمن […]

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: صنعت حمل‌ونقل هوایی و هوانوردی نقش بسزایی در توسعه هر جامعه و کشوری دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان ضمن تبریک روز جهانی هواپیمایی اظهار کرد: علی‌رغم همه توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان در ناامن‌سازی کشور، با هوشیاری نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی خوشبختانه طی چند سال گذشته شاهد کوچک‌ترین رخداد ناامنی در صنعت هواپیمایی کشور و استان کرمان نبوده‌ایم و هیچ مورد هواپیماربایی نداشته‌ایم.

رئیس شورای قضایی استان کرمان ادامه داد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر صنعت حمل‌ونقل هوایی فراگیر شده است و اقشار مختلف مردم از سفرهای هوایی استفاده می‌کنند؛ لذا ضرورت دارد به تناسب تقاضاهای موجود میزان پروازها و فروش بلیط ها افزایش یابند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان یکی از گلایه‌های به‌حق مردمی را کمبود میزان بلیط هواپیما برشمرد و افزود: ضمن تشکر از مدیرکل فرودگاه‌های استان که تلاش زیادی درخصوص افزایش پروازهای استان دارند، ضرورت دارد مسئولان مربوطه در خصوص افزایش پروازها و به تبع آن افزایش صندلی در ناوگان هوایی استان کرمان تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و پای شرکت‌های مختلف هواپیمایی را به کرمان باز کنند و با شرکت‌های هواپیمایی مختلف قرارداد بسته شود.

وی با اشاره به اینکه صنعت حمل‌ونقل هوایی و هوانوردی نقش بسزایی در توسعه هر جامعه و کشوری دارد، افزود:هرچه صنعت حمل‌ونقل هوایی پویاتر و فعالتر باشد، شاهد رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بیشتری در آن جوامع هستیم و امروزه اکثر کشورهای دنیا بیشترین بهره را از این صنعت می‌برند.
 
وی افزود: استان کرمان به عنوان بزرگ‌ترین پهنه هوانوردی کشور با دارا بودن پنج فرودگاه نقش و تاثیر بسزایی در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور را دارد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت:در هفت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳۰ درصدی پروازها در استان کرمان بوده‌ایم.

علی جزینی‌زاده  ابراز کرد: امیدواریم با قراردادهایی که با شرکت‌های مختلف هواپیمایی بسته‌ایم و ورود هواپیماهای پهن پیکر به ناوگان حمل‌ونقل هوایی استان کرمان مشکل کمبود بلیط را مرتفع سازیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون قریب به ۸۰ میلیاد تومان به پروژه‌های عمرانی و بهسازی فرودگاه‌های سطح استان اختصاص یافته است و فردوگاه سیرجان از ما آینده فعالیت خود را مجددا آغاز خواهد کرد.

انتهای خبر/م




صنعت حمل‌ونقل هوایی نقش بسزایی در توسعه کشورها دارد

منبع:آرمـان
? صنعت حمل‌ونقل هوایی نقش بسزایی در توسعه کشورها دارد