صلح و سازش ۳ طایفه بزرگ در جنوب کرمان پس از سال‌ها اختلاف

رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: با تلاش مسوولان محلی و قضایی و صلح‌یاران شورای حل اختلاف و همکاری سران طوایف، اختلاف دامنه‌دار سه طایفه بزرگ رودباری به صلح و سازش منتهی شد. به گزارش فت فتو از کرمان، محمد فرجام طاهری در حاشیه مراسم صلح و سازش در محل مصلی رودبار جنوب اظهار داشت: […]


رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: با تلاش مسوولان محلی و قضایی و صلح‌یاران شورای حل اختلاف و همکاری سران طوایف، اختلاف دامنه‌دار سه طایفه بزرگ رودباری به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمد فرجام طاهری در حاشیه مراسم صلح و سازش در محل مصلی رودبار جنوب اظهار داشت: با تلاش مسوولان محلی و قضایی و صلح‌یاران شورای حل اختلاف و همکاری سران طوایف، اختلاف دامنه‌دار سه طایفه بزرگ رودباری به صلح و سازش منتهی شد.

رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب افزود: سران و متنفذین این سه طایفه بزرگ در جنوب استان با توکل به خداوند متعال میثاق نامه صلح و دوستی را امضا کردند.

وی نبود اختلاف و وجود امنیت را باعث رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی و ایجاد اشتغال دانست و گفت: در فضای امن است که رغبت سرمایه‌گذاری برای فعالان اقتصادی و فرصت‌های اشتغال فراهم می‌شود.

انتهای پیام۳۳۸۸/ق

 





صلح و سازش ۳ طایفه بزرگ در جنوب کرمان پس از سال‌ها اختلاف

منبع: فــارس
? صلح و سازش ۳ طایفه بزرگ در جنوب کرمان پس از سال‌ها اختلاف