صلح و سازش سه طایفه در شهرستان رودبار جنوب

با ورود دستگاه قضایی سه طایفه در شهرستان رودبار جنوب به صلح وسازش رسیدند. به گزارش فت فتو، رئیس دادگستری شهرستان رودبار از پایان اختلاف و درگیری بین سه طایفه در این شهرستان که سال‌ها به طول انجامیده بود خبر داد و گفت: تلاش در جهت نهادینه کردن امر خداپسندانه صلح و سازش از برنامه‌های […]

با ورود دستگاه قضایی سه طایفه در شهرستان رودبار جنوب به صلح وسازش رسیدند.

به گزارش فت فتو، رئیس دادگستری شهرستان رودبار از پایان اختلاف و درگیری بین سه طایفه در این شهرستان که سال‌ها به طول انجامیده بود خبر داد و گفت: تلاش در جهت نهادینه کردن امر خداپسندانه صلح و سازش از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی است.

طاهری افزود: در پی درگیری و اختلافات بوجود آمده بین سه طایفه مشهور بامری، رئیسی وفرامرزی در شهرستان رودبار جنوب که قریب به ۴ سال طول کشید، این دستگاه در راستای پیشگیری از وقوع به موضوع ورود پیدا کرد.

وی گفت: با پیگیر‌های صورت گرفته و میانجیگری امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی، سپاه و ریش سفیدان شهرستان سرانجام اختلافات بین این سه طایفه به صلح و آشتی منجر شد.

طاهری ادامه داد: امید است با عنایت خداوند همواره شاهد جشن‌های برادری و اخوت باشیم و از همه کسانی که در حل و فصل اختلافات این سه طایفه تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.




صلح و سازش سه طایفه در شهرستان رودبار جنوب

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? صلح و سازش سه طایفه در شهرستان رودبار جنوب