صلح و سازش در ۳۶ درصد پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف در سیرجان

رئیس دادگستری سیرجان گفت: بیش از ۳۶ درصد پرونده‌های قابل صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف سیرجان طی یک سال گذشته به صلح و سازش منتهی شده است. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان در معیت رئیس حوزه قضایی شهرستان سیرجان از مجتمع […]

رئیس دادگستری سیرجان گفت: بیش از ۳۶ درصد پرونده‌های قابل صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف سیرجان طی یک سال گذشته به صلح و سازش منتهی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان در معیت رئیس حوزه قضایی شهرستان سیرجان از مجتمع شورا‌های حل اختلاف این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید یدالله سپهری، رئیس دادگستری سیرجان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب و نحوه رسیدگی به پرونده‌ها با رئیس شورا‌های حل اختلاف بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس دادگستری سیرجان افزود: بیش از ۳۶ درصد پرونده‌های قابل صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف شهرستان سیرجان در یک سال گذشته به صلح و سازش فی مابین اصحاب دعوی منتهی شده است وبر اساس دستور العمل‌های دستگاه قضایی رضایتمندی از عملکرد شعب شورا‌های حل اختلاف این شهرستان به بیش از ۷۰ درصد ارتقاء یافته است.

در ادامه رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان با حضور در مجتمع شورا‌های حل اختلاف این شهرستان از نزدیک نحوه رسیدگی به پرونده‌ها را مورد بررسی قرار داد و با کارکنان شورا‌های حل اختلاف دیدار و گفت و گو کرد و در ادامه به مسائل و مشکلات این حوزه قضایی رسیدگی شد.

در این بازدید فرایند رسیدگی و حل و فصل اختلافات و صلح و سازش توسط شعب شورای حل اختلاف، میزان راندمان کاری اعضای شورای حل اختلاف در زمینه صلح و سازش مورد نظارت و بررسی قرار گرفته و توصیه‌های لازم جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در رسیدگی به پرونده‌ها و صلح و سازش اختلافات به همکاران شورا ارائه شد.

انتهای پیام/ی




صلح و سازش در ۳۶ درصد پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف در سیرجان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? صلح و سازش در ۳۶ درصد پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف در سیرجان