صعودی شدن شیوع کرونا در کرمان/ ۱۲ شهرستان قرمز شد

کرمان – کرونا در حالی در کرمان شعله کشیده که ۱۲ شهرستان استان بار دیگر قرمز شد. به گزارش خبر نگار مهر، طی هفته اخیر کرونا بار دیگر در کرمان افزایش یافته است، این در حالی بود که هفته قبل وضعیت شیوع کرونا در استان روند نزولی یافته بود و تعداد شهرستان قرمز کاشته شده […]

کرمان – کرونا در حالی در کرمان شعله کشیده که ۱۲ شهرستان استان بار دیگر قرمز شد.

به گزارش خبر نگار مهر، طی هفته اخیر کرونا بار دیگر در کرمان افزایش یافته است، این در حالی بود که هفته قبل وضعیت شیوع کرونا در استان روند نزولی یافته بود و تعداد شهرستان قرمز کاشته شده و بیشتر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد بودند.

اما طبق آخرین نقشه کرونایی استان کرمان هم اکنون منوجان، نرماشیر، کرمان، ارزوئیه، بافت، بردسیر، راور، سیرجان، رفسنجان، انار، کوهبنان، زرند در وضعیت قرمز و خطرناک قرار گرفته‌اند.

رابر، جیرفت، بم، رودبار و قلعه گنج نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و تنها فهرج، ریگان، عنبرآباد، فاریاب، کهنوج و شهربابک در وضعیت زرد قرار دارند.

برگزاری مراسم‌های با تجمعات زیاد، عدم استفاده از ماسک، عدم رعایت دستور العملهای بهداشتی و عدم وجود نظارت جدی و عدم استقبال مردم از تزریق واکسن دز سوم و چهارم در این زمینه دلیل اصلی ادامه شیوع این ویروس در کرمان است.

کد خبر ۵۵۶۷۴۶۲




صعودی شدن شیوع کرونا در کرمان/ ۱۲ شهرستان قرمز شد

منبع: مــهر
? صعودی شدن شیوع کرونا در کرمان/ ۱۲ شهرستان قرمز شد