صدور حکم جایگزین حبس در کرمان

سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان کرمان از صدور رای جایگزین حبس برای یک متهم خبر داد و گفت: متهم این پرونده به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شده است. به گزارش فت فتو؛ علی میرزابیگی در تشریح این خبر افزود: متهم این پرونده به دلیل نگهداری ۱۴ لیتر مشروبات الکلی دست ساز به […]

سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان کرمان از صدور رای جایگزین حبس برای یک متهم خبر داد و گفت: متهم این پرونده به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شده است.

به گزارش فت فتو؛ علی میرزابیگی در تشریح این خبر افزود: متهم این پرونده به دلیل نگهداری ۱۴ لیتر مشروبات الکلی دست ساز به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری درجه ۶ با احتساب و کسر بازداشت قبلی و نیز تحمل ۱۰ ضربه شلاق تعزیری درجه ۶ و نیز پرداخت ۴۹ میلیون ریال جزای نقدی به نفع دولت محکوم شده بود که با توجه به اینکه فاقد سابقه کیفری بوده و دارای تخصص و مهارت در رشته تاسیسات ساختمان است ، حکم جایگزین حبس در قالب خدمات عمومی رایگان ، برای او صادر شد.

وی ادامه داد: با توجه به مضرات کیفر سالب آزادی در خصوص مجرمین فاقد سابقه موثر و احراز تنبه ایشان در جلسه دادگاه و اعلام رضایت مکتوب نامبرده؛ وی  به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان جایگزین حبس محکوم شده است.

رییس شعبه ۱۰۱ محاکم کیفری دو کرمان اظهارداشت: متهم این پرونده به انجام ۲۵۰ ساعت و ارائه آموزش حرفه تاسیسات ساختمان به مددجویان حاضر در اردوگاه درمان اعتیاد ماده ۱۶ کرامت سپاه ثارالله محکوم شده است و موظف است به دلیل شاغل بودن، روزانه چهار ساعت به نحوی که به اداره امور زندگی شخصی و معیشت وی خلل وارد نگردد، ضمن هماهنگی مسئول مربوطه در نهاد پذیرنده خدمت حاضر شده و ارائه آموزش به گروه هدف نماید.

انتهای پیام




صدور حکم جایگزین حبس در کرمان

منبع:بــرنا
?
صدور حکم جایگزین حبس در کرمان