صدور بیش از ۷ هزار رای جایگزین حبس در استان کرمان

کرمان_رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: درسال جاری ۷ هزار و ۹۶ رای جایگزین حبس از سوی قضات استان کرمان صادر شده است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در شورای قضائی استان کرمان اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۷ هزار و ۹۶ رأی جایگزین حبس از سوی قضات استان […]

کرمان_رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: درسال جاری ۷ هزار و ۹۶ رای جایگزین حبس از سوی قضات استان کرمان صادر شده است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در شورای قضائی استان کرمان اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۷ هزار و ۹۶ رأی جایگزین حبس از سوی قضات استان کرمان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۵۶ درصدی در صدور آرای جایگزین حبس هستیم.

وی با اشاره به اینکه عدلیه کرمان در تمامی شاخص‌های برنامه ریزی شده عملکرد خوبی داشته است، گفت: در سال جاری قضات و کارمندان اداری دادگستری استان کرمان به بیش از ۶۳۵ هزار و ۷۰ فقره پرونده رسیدگی کرده‌اند که بیانگر این است که قضات ۱۵ درصد بیشتر از سال قبل پرونده رسیدگی کرده‌اند که جای تقدیر و قدرانی دارد.

وی افزود: در یازده ماهه سال جاری بیش از ۶۴۲ هزار و ۸۵۰ فقره پرونده وارد دادگستری استان کرمان شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۴ درصدی ورودی پرونده‌ها مواجه هستیم.

وی تعیین تکلیف پرونده‌های مسن را یکی از اولویت‌های قوه قضائیه برشمرد و افزود: در سال جاری با تلاش شبانه روزی که صورت پذیرفت بیش از ۲ هزار و ۹۲۳پ رونده مسن تعیین و تکلیف و در نهایت مختومه شده است.

حجت الاسلام حمیدی، با بیان اینکه دادگستری کرمان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه استفاده از فناوری‌های اطلاعات است، افزود: در سال جاری ۹۴ درصد اوراق قضائی به صورت الکترونیکی به شهروندان ابلاغ شده است.

کد خبر ۶۰۵۵۰۹۶




صدور بیش از ۷ هزار رای جایگزین حبس در استان کرمان

منبع: مــهر
? صدور بیش از ۷ هزار رای جایگزین حبس در استان کرمان