صدور اسناد حدنگار جنوب کرمان تا سالروز شهادت سردار سلیمانی

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به صدور اسناد مالکیت کاداستری جنوب کرمان تا سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت علاوه بر کاهش اختلافات ملکی و ارتقاء بهداشت قضایی، بستر سرمایه‌گذاری و اشتغال را فراهم می‌آورد. مهدی هاشمی […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به صدور اسناد مالکیت کاداستری جنوب کرمان تا سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت علاوه بر کاهش اختلافات ملکی و ارتقاء بهداشت قضایی، بستر سرمایه‌گذاری و اشتغال را فراهم می‌آورد.

مهدی هاشمی ۲۰ آبان‌ماه در نشست با فرماندهان بسیج مهندسین و حقوقدانان سپاه ثارالله و فرماندهان نواحی بسیج شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با هدف برنامه‌ریزی اقدامات قرارگاه حدنگاری شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر هویت‌بخشی متر به متر اراضی و پهنه‌های سرزمینی تاکید ویژه‌ای دارند.

وی افزود: با توجه به ماهیت حدنگاری، این امر مستلزم اقدام جهادی، همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌هاست.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به سفر اخیر معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شهرستان‌های جنوبی، بیان کرد: در این سفر مقرر شد اقدام فوری در زمینه حدنگاری و تثبیت مالکیت مناطق جنوبی استان با محوریت شهرستان‌های جازموریان، عنبرآباد و رودبار جنوب صورت گیرد و اسناد مالکیت کاداستری این مناطق تا سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) صادر و تحویل شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت همه واحدهای ثبتی استان، کارشناسان رسمی و اقشار مختلف بسیج اظهار کرد: تهیه و تولید نقشه، هزینه عمده صدور اسناد حدنگار را در بر می‌گیرد که جهت رفاه حال اهالی مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، این کار در قالب قرارگاه جهادی حدنگاری شهید سلیمانی و به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

هاشمی مزایای حدنگاری را بسیار دانست و تصریح کرد: صدور اسناد مالکیت علاوه بر کاهش اختلافات ملکی و ورودی پرونده به شعب دادگستری، با ایجاد بستر سرمایه‌گذاری، به رونق تولیدات کشاورزی می‌انجامد و اشتغال و امنیت پایدار را برای مناطق جنوبی استان به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام




صدور اسناد حدنگار جنوب کرمان تا سالروز شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایـسنا
? صدور اسناد حدنگار جنوب کرمان تا سالروز شهادت سردار سلیمانی