صدرنشینی تیم والیبال نشسته شهر بابک کرمان در نیم فصل اول لیگ برتر

در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان، تیم شهر بابک کرمان با ۱۵ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. به گزارش فت فتو، رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان که با حضور ۶ تیم مس شهر بابک کرمان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری گنبد، پالایش نفت آبادان، مدافعان شمال و […]

در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان، تیم شهر بابک کرمان با ۱۵ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش فت فتو، رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان که با حضور ۶ تیم مس شهر بابک کرمان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری گنبد، پالایش نفت آبادان، مدافعان شمال و شهرداری ارومیه از آذرماه آغاز شده بود، نیم فصل اول این رقابت‌ها با صدرنشینی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان پایان یافت.

در این رقابت‌ها، تیم مس شهر بایک کرمان با ۵ برد و با ۱۵ امتیاز در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد، ذوب آهن اصفهان با ۴ برد و یک باخت و با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و شهرداری گنبد با ۳ برد و دو باخت و ۹ امتیاز جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال نشسته را به خود اختصاص داده است.

هادی رضایی، سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان در گفت‌وگو با فت فتو در ارزیابی از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته، اظهار کرد: نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته امسال در سطح کیفی خوبی نسبت به سال گذشته برگزار شد و تیم ها با انگیزه‌تر و حرفه‌ای‌تر در مسابقات لیگ حضور داشتند.

وی با اشاره به بالا بودن سقف قرارداد بازیکنان در رقابت‌های امسال نسبت به سال‌های قبل، گفت: سقف قرارداد بازیکنان امسال از ۲۰ میلیون آغاز و در برخی بازیکنان شاخص، سقف قراردادها حتی تا ۷۰ میلیون نیز بسته شده است.

سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان با اشاره به تاثیر لیگ در آماده سازی ملی پوشان، ادامه داد: لیگ برتر نه تنها سبب امرار معیشت بازیکنان می‌شود، بلکه به دلیل حضور ملی‌پوشان در تیم‌های باشگاهی، در ارتقای آمادگی بهتر بازیکنان جهت شرکت در اردوهای تیم ملی نیز بسیار تاثیرگذار است.

رضایی در پایان با انتقاد نسبت به حضور نداشتن هیچ تیمی از تهران در رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته، افزود: چطور تیم‌های سایپا، پیکان و شهرداری ورامین برای سایر رشته‌ها هزینه می‌کنند، اما برای والیبال نشسته که ۳۵ سال در رنکینگ یک دنیا قرار دارد، حاضر به تیمداری نیستند. متاسفانه تیم‌های پایتخت در این زمینه سلیقه‌ای برخورد می‌کنند و هر طور که خود صلاح می‌دانند تیمداری می‌کنند.

انتهای پیام




صدرنشینی تیم والیبال نشسته شهر بابک کرمان در نیم فصل اول لیگ برتر

منبع: ایــسنا
?صدرنشینی تیم والیبال نشسته شهر بابک کرمان در نیم فصل اول لیگ برتر : اخبار استان کرمان – ورزشی