صحبت‌های جالب قلعه‌نویی در جمع بازیکنان گل‌گهر+فیلم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، درس‌هایی را خطاب به بازیکنان این تیم مطرح کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی فت فتو، امیر قلعه‌نویی در تمرین امشب بازیکنان گل‌گهر به مناسبت درگذشت مادر حسین ترابپور(مربی دروازه‌با‌ن‌های گل‌گهر)، ضمن تشکر از همکارانش شامل گروه پشتیبانی، کادر فنی و پزشکی، اظهار داشت: خدا مادر حسین ترابپور را بیامرزد. ان‌شاالله […]


سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، درس‌هایی را خطاب به بازیکنان این تیم مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی فت فتو، امیر قلعه‌نویی در تمرین امشب بازیکنان گل‌گهر به مناسبت درگذشت مادر حسین ترابپور(مربی دروازه‌با‌ن‌های گل‌گهر)، ضمن تشکر از همکارانش شامل گروه پشتیبانی، کادر فنی و پزشکی، اظهار داشت: خدا مادر حسین ترابپور را بیامرزد. ان‌شاالله با انبیا و اولیا محشور شود. من خانواده ترابپور را حداقل سی سال است می‌شناسم. آن زمان اردو نبود. ما بعضی مواقع به خانه آقای حسن ترابپور می‌رفتیم. بعد از آنجا به شیرودی می‌رفتیم و بازی می‌کردیم. مادرش خانم بسیار مومنه و خوبی بود. مزدش را هم گرفت و در روز اربعین به رحمت خدا رفت.

وی خطاب به بازیکنان گل‌گهر گفت: بچه‌ها بدانید نسل قدیم چه نسل فداکاری هستند. با توجه به شرایط مادر حسین، به او گفتم شما بمان. ببینید چقدر کار ارزشی است. لحظات آخر مادر بود. همه دنیای ما‌ پدر و‌ مادر هستند. آن‌هایی که رفتند را خدا بیامرزد. آن‌ها که هستند قدرشان را بدانید. گفت نه، من می‌آیم. اگر خدای ناکرده اتفاقی افتاد بر می‌گردم. این برای من امیر قلعه‌نویی که چنین همکاری دارم افتخار است. حسین با من همبازی بود. در تیم ملی و‌ مقدماتی جام‌جهانی در قطر با هم هم‌اتاق بودیم. هم باشگاهی بودیم.

سرمربی گل‌گهر تصریح کرد: قدر با هم بودن، پدر و‌ مادر، خانواده و دوستان را بدانید. قدر تیمتان را بدانید. این تیم تیمِ تمیزی است. ان‌شاالله یادگاری خوبی برای مردم خوب سیرجان بگذاریم. همه مردم ایران با معرفت هستند. کویری‌ها خونگرم تر و با معرفت تر هستند.

پس از این صحبت‌های قلعه‌نویی، کلیه اعضای تیم گل‌گهر برای شادی روح مادر تازه درگذشته مربی این تیم، فاتحه‌ای را با ذکر صلوات، قرائت کردند.

 

انتهای پیام/





صحبت‌های جالب قلعه‌نویی در جمع بازیکنان گل‌گهر+فیلم

منبع: فــارس
?صحبت‌های جالب قلعه‌نویی در جمع بازیکنان گل‌گهر+فیلم :اخبار استان کرمان ورزشی