صبوری و استقامت مادران شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزت بخشید

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: بدون تردید صبوری و استقامت مادران شهدا، نظام جمهوری اسلامی را عزت بخشید و موجب استقلال و آرامش این نظام مقدس شد. به گزارش شبانگاه دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان،  علی زینی وند در پیامی درگذشت مادر شهیدان احمد و […]

کرمانفت فتو – استاندار کرمان گفت: بدون تردید صبوری و استقامت مادران شهدا، نظام جمهوری اسلامی را عزت بخشید و موجب استقلال و آرامش این نظام مقدس شد.

به گزارش شبانگاه دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان،  علی زینی وند در پیامی درگذشت مادر شهیدان احمد و محمود کمالی راینی را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است، بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»، نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون فداکاری و رشادت شهدا و ایثارگران و خانواده های معزز آنان است و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگر سرمایه ای برای نظام است که انگیزه دفاع ملی را در نسل های آینده تقویت می کند .

در این پیام آمده است، بدون تردید صبوری و استقامت مادران شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزت بخشید و باعث استقلال و آرامش این نظام مقدس شد.

استاندار کرمان همچنین آورده است، با تسلیم در برابر مشیت الهی، درگذشت بانو «حاجیه خانم فاطمه رضاپور» مادر شهیدان والامقام « احمد و محمود کمالی راینی» از دلاوران عرصه دفاع مقدس، پس از سال‌ها صبر و بردباری در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) را به خانواده محترم شهیدان کمالی راینی و مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن فقیده صالحه، رحمت واسعه الهی، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

زینی وند می افزاید، امید است به فضل و کرم الهی روح بلند مادرانه آن مرحومه در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم جوار گردد. 

وی آورده است، شهید محمود کمالی در سال ۱۳۴۳ در راین متولد و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از حدود ۹ سال به وطن بازگشت.

شهید احمد کمالی دهم اردیبهشت ماه ۱۳۴۱ متولد شد. معلم ‌بود و به ‌عنوان بسیجی‌ در جبهه‌ حضور یافت. در سال ۱۳۶۲ در مریوان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

همچنین محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت این مادر صبور و فداکار را تسلیت گفت .




صبوری و استقامت مادران شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزت بخشید

منبع: ایرنـا
? صبوری و استقامت مادران شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزت بخشید