صاعقه در گنجان جان یک مرد را گرفت

عصر امروز بر اثر صاعقه یک مرد میانسال در گنجان از توابع شهرستان رابر جان باخت. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛  عصر امروز بر اثر اصابت صاعقه، یک مَرد حدود ۵۸ ساله در محدوده روستای گنجان از توابع شهرستان رابر جان باخت.   نیروهای اورژانس بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه خود را […]

عصر امروز بر اثر صاعقه یک مرد میانسال در گنجان از توابع شهرستان رابر جان باخت.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛  عصر امروز بر اثر اصابت صاعقه، یک مَرد حدود ۵۸ ساله در محدوده روستای گنجان از توابع شهرستان رابر جان باخت.
 
نیروهای اورژانس بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه خود را به محل رساندند اما متاسفانه این مرد به دلیل برخورد صاعقه جان خود را از دست داده بود.
 
بنا به گفته رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان توصیه می‌شود در مواقعی که احتمال رعد و برق وجود دارد در صورت امکان از منزل خارج نشده و یا به تنهایی خارج نشوید.
 
دکتر سید محمد صابری گفت: دشت‌ها و کوهپایه‌ها هنگام وقوع صاعقه بسیار خطرناک هستند لذا در این زمان‌ها در ارتفاعات و مناطق باز قرار نگیرید.
 
وی تصریح کرد: پناه بردن به درختان در ارتفاع هنگام بروز صاعقه، خطرناک‌ترین اقدام است و اگر هیچ سرپناهی برای مراقبت از خود ندارید به کوتاه‌ترین درختی که در اطرافتان است پناه ببرید.
 
دکتر سید محمدصابری گفت: سعی کنید در این مواقع بدنتان را خشک نگه دارید و از اجسام فلزی دور شده و به آنها دست نزنید.
 
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطر نشان کرد: در هنگام بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی خود با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید.
 
شایان تذکر است؛ این دومین مورد برخورد صاعقه این هفته در شهرستان رابر بود.
 
انتهای خبر/




صاعقه در گنجان جان یک مرد را گرفت

منبع:آرمـان
? صاعقه در گنجان جان یک مرد را گرفت