صادقی: جنگ و داد و بی‌داد در کنار زمین عادی است

مربی مس رفسنجان در پاسخ به اعتراضات نیمکت این تیم در بازی مقابل گل گهر می‌گوید داد و بی‌ داد در کنار زمین عادی است. به گزارش فت فتو، ابراهیم صادقی پس از تساوی دو بر دو گل گهر و مس رفسنجان اظهار کرد: ناراحت کننده است اینکه با دو گل جلو هستید و بازی […]

مربی مس رفسنجان در پاسخ به اعتراضات نیمکت این تیم در بازی مقابل گل گهر می‌گوید داد و بی‌ داد در کنار زمین عادی است.

به گزارش فت فتو، ابراهیم صادقی پس از تساوی دو بر دو گل گهر و مس رفسنجان اظهار کرد: ناراحت کننده است اینکه با دو گل جلو هستید و بازی به تساوی کشیده می‌شود چون می‌توانستیم مقابل تیم خوب گل گهر برنده بازی باشیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و کارمان آنجا خراب شد که در اواخر نیمه اول گل خوردیم. البته گل اول گل گهر مشکوک به آفساید بود اما باید نیمه اول را با همان نتیجه به رختکن می‌رفتیم.

او ادامه داد: ما تا دقیقه ۷۰ بازی را کنترل کرده بودیم و حتی آخر بازی هم یک موقعیت عالی داشتیم. باید از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم اما در گل این بازی ۴ گل داشت و بازی زیبایی بود. باید به بازیکنانمان تبریک بگوییم چون با تمام وجود تلاش کردند. به آینده امیدوار هستیم.

مربی مس در پاسخ به این سوال که دلیل اعتراضات کنار زمین شما چه بود؟ گفت: کادرفنی هر تیمی تلاش می‌کنند تا تیمشان موفق باشد، می‌جنگند و داد و بی‌ داد می‌کنند و این مسائل عادی است.

او درباره تعویض مجید علیاری بیان کرد: او مصدوم شده بود و خودش درخواست کرد که تعویض شود.

صادقی درباره عملکرد گادوین منشا گفت: او یکی از بهترین بازیکنان ماست و با تمام وجودش تلاش می‌کند. امروز خیلی خوب بازی کرد و صلاح بود که در اواخر بازی تعویض شود. امیدوارم روند خوبش را ادامه دهد.

انتهای پیام




صادقی: جنگ و داد و بی‌داد در کنار زمین عادی است

منبع: ایـسنا
? صادقی: جنگ و داد و بی‌داد در کنار زمین عادی است