صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان حرف اول را می‌زند

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه کشاورزی، پیشران اقتصادی استان است، گفت: صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان حرف اول را می‌زند. داوود بیگلری امروز ۲۴ تیرماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: کشاورزی، پیشران اقتصادی استان کرمان است. وی افزود: صادرات […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه کشاورزی، پیشران اقتصادی استان است، گفت: صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان حرف اول را می‌زند.

داوود بیگلری امروز ۲۴ تیرماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: کشاورزی، پیشران اقتصادی استان کرمان است.

وی افزود: صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان حرف اول را می‌زند.

بیگلری با اشاره به اینکه با توجه به نقش کشاورزی در امنیت غذایی باید کشاورزی را دانش‌محور کنیم، تصریح کرد: پاسخگویی و مطالبه‌گری دو رویکرد ما در استان کرمان است و باید به سمتی برویم که کشاورزی را دانش‌بنیان کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: با همراهی دانشگاه، پژوهشگران و اتاق بازرگانی استان کرمان به سمت کشاورزی مدرن حرکت می‌کنیم و مسائل و مشکلات کشاورزی استان را مورد شناسایی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه آب و انرژی در بخش کشاورزی گفت: عذرخواهی می‌کنیم که در زمینه تحقیق، آموزش و ترویج کشاورزی کوتاهی کرده‌ایم.

انتهای پیام




صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان حرف اول را می‌زند

منبع: ایـسنا
? صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان حرف اول را می‌زند