شکوه و ماندگاری انقلاب برای تمامی مردم نمایان است

تاریخ جمهوری اسلامی ایران مملو از نمونه‌هایی است که همراهی و همدلی مردم و نظام سیاسی را به اثبات رسانده است. به گزارش فت فتو ،سرانجام روز سرنوشت فرا رسید و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نظام پوسیده ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی فرو ریخت و مبارزه ۱۵ ساله مردم به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر نشست […]

تاریخ جمهوری اسلامی ایران مملو از نمونه‌هایی است که همراهی و همدلی مردم و نظام سیاسی را به اثبات رسانده است.

به گزارش فت فتو ،سرانجام روز سرنوشت فرا رسید و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نظام پوسیده ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی فرو ریخت و مبارزه ۱۵ ساله مردم به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر نشست و انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، پیروز گردید.

دهه فجر کلید گشایش درهای آزادی و پیروزی و میثاق دوباره و همواره با خون شهیدان و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گرامی باد .

از نظر من دهه فجر مثل خیلی از چیزهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، یک پدیده‌ی منحصربه‌فرد است در تاریخ شناخته شده‌ی ما این شعار نیست؛ این درست عین واقعیت است، با مطالعه و با تدبر است.
چرا منحصربه‌فرد است؟ همه‌ی انقلابهای دنیا، از وقتی که جریان انقلاب ها و حضورهای مردمی در تاریخ ثبت شده است.

انقلاب اسلامی نماد مشارکت و سهیم بودن در تصمیم گیری ها و عقل جمعی برای اداره جامعه و حکومت مبتی بر مردمسالاری دینی است.

انتخابات یکی از مصادیق بارز این نماد است که ضرورت دارد برای گسترش دامنه این فرایند همانطور که تا کنون به اثبات رسانیده ایم  تلاش نماییم و بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

سی سال از انقلاب ما میگذرد هر سال آن کسانی که سالگرد انقلاب را مجسم کردند، برجسته کردند، جشن گرفتند، آحاد مردم بودند.

میلیونها مردم هر سال ۲۲ بهمن در سرتاسر کشور به خیابانها می آیند آنها اعلام میکنند عید انقلاب را سالروز انقلاب را یادبود انقلاب را این معنایش چیست؟ این معنایش این است که انقلاب، قائم به ایمان های آحاد مردم است مخالفین با انقلاب مخالفین با نظامِ برآمده‌ی از انقلاب، با مردم روبه‌رو هستند، با مردم طرفند. سرّ اینکه آنها موفق هم نمی شوند.

انتهای پیام/بم
 




شکوه و ماندگاری انقلاب برای تمامی مردم نمایان است

منبع:آرمـان
? شکوه و ماندگاری انقلاب برای تمامی مردم نمایان است