شکوه صبح صادق راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور

نذیر کرمان/دفتر خبری راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲، با حضور اقشار مختلف مردم ایران از ساعت ۹ صبح به طور همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد. به گزارش خبرنگاران نذیر کرمان مستقر در مسیرهای راهپیمایی در ۳۰ استان کشور، امسال نیز همانند سالهای گذشته شاهد حضور پرشور مردم از تمام سنین و اقشار […]

نذیر کرمان/دفتر خبری راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲، با حضور اقشار مختلف مردم ایران از ساعت ۹ صبح به طور همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگاران نذیر کرمان مستقر در مسیرهای راهپیمایی در ۳۰ استان کشور، امسال نیز همانند سالهای گذشته شاهد حضور پرشور مردم از تمام سنین و اقشار گوناگون جامعه در این راهپیمایی هستیم.

در برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مسئولین و شخصیت‌های مهم استان‌ها حضور پررنگی داشته اند و تمام راهپیمایی‌ها دارای سخنران است.

همه آمدند…‌

‌امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ میدان آزادی زاهدان سراسر از جمعیت است.

پیر، جوان، نوجوان، کودک، زن و مرد ، همه آمده اند تا دین خود را به انقلاب، آرمانهای انقلاب، امام راحل، رهبر عظیم الشان انقلاب ادا کنند.

قشرهای مختلف مردم، کسبه، دانش آموز، کارمند، بازنشسته، بازاری، خاندار، شیعه و سنی همه در میدان آزادی زاهدان طبق قولی که به هم داده بودند جمع شده بودند تا در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال نیز حضور باشکوهی داشته باشند.

حضور مردم با خانواده های خود از نکات بارز این راهپیمایی باشکوه بود.

میثم سلیمانی یکی از شهروندان زاهدانی به خبرنگار ما گفت: امروز با اعضای خانواده ام در مراسم راهپبمایی شرکت کرده ام تا به دشمنان نشان دهم پای انقلاب هستیم و خواهیم بود.

مریم امدادی دانش آموز زاهدانی نیز گفت: با دوستانم برای امروز قول قرار زیاد گذاشتیم، قرار گذاشتیم تا بیاییم و حضور خود را در صحنه مهم انقلاب اعلام کینم.

فرشاد رئیسی از بازاریان زاهدانی نیز گفت: امروز خوشحالم تا قطره ای از این دریای بیکران هستم خوشحالم که توانسته ام در بین دوستداران انقلاب و امام و رهبری باشم.

محسن کوهکن جوان زاهدانی نیز گفت: امروز آمده ام تا در رزمایش مردمی انقلاب باشم، من رای اولی هستم ان‌شاء الله تا چند روز دیگر در آزمونی مهمتر نمره ۲۰ خواهم گرفت.

آری امروز مردم سیستان و بلوچستان در کنار هم با وحدت مثال زدنی گرد هم آمده اند تا به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنند هرگز در برابر جیره خواران استکبار کم نخواهند آورد و در کنار هم برای ادامه راه تلاش خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۸۰ نقطه جمعیتی استان برگزار می‌شود.

صفدری افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن رزمایش اقتدار در مقابل بدخواهان و دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن که رزمایش اقتدار و افتخار است، با آرمان‌های بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت خواهند کرد.

سلام بر صبح صادق ۲۲ بهمن گیلان

‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان و شهر رشت دقایقی پیش آغاز شد.

مردم انقلابی و ولایتمدار گیلان، امسال همزمان در بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها وروستاهای استان، مراسم گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنند و در رشت نیز شهروندان از ساعت ۹ صبح از مسیرهای اعلام شده به سوی پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری) حرکت می‌کنند.

شرکت کنندگان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس‌هایی از حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، همچنین مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم  و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می دهند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و بر حفظ دستاوردهای انقلاب تاکید دارند.

شرکت ورزشکاران، دانش‌آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان وجانبازان، پیر و جوان، زن و مرد جلوه هایی از حضور پر افتخار مردمی است.

آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو فقهای شورای نگهبان سخنران ویژه مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در رشت است.

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در شهر رشت از مسیرهای چهارگانه زیر به سوی میدان شهدای ذهاب(شهرداری) در حال برگزاری است.

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بنابر ساعات اعلام شده در نقاط مختلف خراسان‌جنوبی از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شده است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر بیرجند، از دقایقی پیش با حضور پرشور مردم از میدان شهدا آغاز شده و پس از طی مسیر خیابان شهدا ، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس منتهی خواهد شد.

در همین راستا نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی در پیام‌های جداگانه‌ای با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: فرخنده باد تقارن عید مبعث پیامبر مهر و رحمت و طلوع چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی بر مردم بزرگ و فجرآفرین خراسان جنوبی.

به گزارش نذیر کرمان، وی ادامه داد: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز یازدهم اسفندماه و حماسه سازی مردم صبور و پیروزمند غزه در تقابل جبهه حق و باطل، بار دیگر جوانان هوشمند و مردم همیشه در صحنه استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی و جشن ملی ۲۲ بهمن ماه صحنه هایی از شکوه، همبستگی و امید را در مقابل چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار خراسان جنوبی هم با صدور پیامی اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن، روز تجلی اتحاد ملتی است که در سایه لطف حضرت احدیت، دل به رهنمودهای پیر فرزانه ای دادند که بیرق آزادی را بر بلندای این سرزمین عَلَم کرد تا رهایی از چنگال بدعهدان را برای مردمان ام القرای جهان اسلامی به ارمغان آوَرده و ندای حُریت را در گوش همه جهانیان زمزمه کند.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، زخم خورده از یکپارچگی آزادیخواهان دنیا، همواره تلاش کردند تا این بالنده ترین انقلاب مردمی و معنوی قرن بیستم که طی چهل و پنج سال گذشته، به هر سو ریشه دوانده را از حرکت ساقط کنند اما نه تنها از تحقق این هدف شوم، عاجز مانده اند بلکه همبستگی ملل ستمدیده دنیا، روز به روز هیمنه و شکوه آنان را متزلزل تر از قبل کرده و اعتبارشان را زیر سؤال برده است.

وی افزود: اینک در بهمن ماه ۱۴۰۲ در حالی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم که ملت شریف ایران، روزهای پر تلاطم جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه، تهدیدهای ناجوانمردانه و فشارهای اقتصادی بیشماری را به جان خریده اند اما لحظه ای از آرمان های انقلابی خود، دست نکشیده و با خودباوری، نقش ایران را در تمامی معادلات منطقه غیر قابل انکار و بی بدیل ساخته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و تبریک این روزهای میمون و خجسته، از همه مردم شریف و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره گیری از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در راه پیشرفت و تعالی ایران اسلامی عهدی دوباره ببندیم و با خلق حماسه ای دیگر تمامی توطئه های دشمنان را خنثی نموده، بدخواهان این نظام را همچون همیشه، از رسیدن به اهداف شان، ناامید و ناکام نماییم.

امید که همواره در سایه الطاف الهی و ذیل ولایت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ادامه دهنده راه امام (قدس الله نفسه الزکیه) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

ادامه دارد




شکوه صبح صادق راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور

منبع: ایـسنا
? شکوه صبح صادق راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور