شکوه حمایت از مظلوم و برائت از ظالم در مُلک سلیمانی/ خروش مردم دیار فاتحان اروند

فت فتو/کرمان با حضور حماسی مردم خداجوی شهرستان رفسنجان بار دیگر حماسه‌ای رقم خورد و طنین حمایت از مظلومین جهان از رفسنجان تا غزه به گوش رسید. به گزارش فت فتو، ابتکار شگفت انگیز امام راحل به قدری در دل و جان جهان نشست که تمام مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان […]

فت فتو/کرمان با حضور حماسی مردم خداجوی شهرستان رفسنجان بار دیگر حماسه‌ای رقم خورد و طنین حمایت از مظلومین جهان از رفسنجان تا غزه به گوش رسید.

به گزارش فت فتو، ابتکار شگفت انگیز امام راحل به قدری در دل و جان جهان نشست که تمام مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از سراسر جهان به خیابان‌ها می آیند و فریاد سر می‌دهند که از ظلم و جور غاصبان و صهیونیست‌ها به ستوه آمده و حامی مظلومان جهان اند.

روز جهانی قدس، میعادگاهی برای آزادیخواهان جهان به وسعت تاریخِ مبارزه ملت‌های مسلمان با استکبار جهانی و در رأس آن رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه و اوج اقتدار، وحدت، همدلی و اتحاد ناگسستنی و مستحکم مسلمانان و آزادیخواهان جهان در برابر نظام سلطه است.

بعد از دو سال محدودیت در برگزاری مراسم روز قدس، اما این بار، شور و شوق حضور مردم دیدنی بود. همه مردم کودک و نوجوان، زن و مرد، پیر و جوان از همه گروه‌ها و شخصیت‌ها در مراسم روز جهانی قدس حضور داشتند؛ جلوه‌های زیبا که در قلم و کلمات نمی گنجد.

مردم شهر رفسنجان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با اعلام برائت از اسرائیل، نشان دادند که فلسطین تنها نیست. اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین و لبنان به سمت مصلی‌ نمازجمعه حرکت کردند.

سربازان و یاران همیشگی حاج قاسم سلیمانی بار دیگر ولایتمداری خود را به اثبات رساندند و نشان دادند گوش به فرمان ولایت در میدان حضور دارند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی همراه با مشت‌های گره کرده نفرت و انزجار شدید قلبی خود را از رژیم جعلی، غاصب، نامشروع و کودک کش صهیونیستی و جنایت‌های ضدبشری و غیرانسانی آن علیه ملت مظلوم فلسطین نشان می‌دهند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر تروریست و مرگ بر آل سعود خائن از جمله شعارهایی است که از سوی شرکت کنندگان سر داده شد.

راهپیمایی از میدان بسیج به سمت میدان صیاد شیرازی و از آنجا به سمت مصلی امام خامنه ای رفسنجان انجام گرفت.

یکی از راهپیمایان به فت فتو می گوید: حضور در راهپیمایی روز قدس از آموزه های دینی ما است، قرآن می فرماید: نه ظلم کنید و نه اجازه دهید به شما ظلم شود.

علی رمضانی ادامه می دهد: طبق فرمایش حضرت علی(ع) باید دشمن ظالم و پشتیبان مظلوم بود و چه کسی شک دارد که در این برهه ملت فلسطین مورد طلم و ستم واقع شده است.

وی شرکت در این راهپیمایی را یک وظیفه شرعی می داند و می گوید: وظیفه ما این است که با شرکت در این راهپیمایی، زمینه‌های نصرت‌الهی برای ریشه‌کن کردن ظلم و فساد در عالم و از بین بردن غده سرطانی اسرائیل فراهم کنیم.

شهروند دیگری که با خانواده خود در این راهپیمایی شرکت کرده به فت فتو می گوید: مشاهده می کنید که مردم همیشه در صحنه رفسنجان باشکوه تر از سالهای قبل بر حسب وظیفه دینی و شرعی و انسانی خود امسال نیز در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشتند و به وظیفه خود عمل کردند.

محمدعلی صفاری بیان می کند: مردم با حضوری آگاهانه و دشمن شکن، دفاع خود را ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

وی خاطرنشان می کند: استکبار جهانی به دنبال این است که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شده تا اسرائیل بتواند هر کار خواست با مردم مطلوم فلسطین انجام دهد، لذا نباید اهمیت روز جهانی قدس کم رنگ شود.

سخنران مراسم روز قدس در رفسنجان حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس است.

انتهای پیام




شکوه حمایت از مظلوم و برائت از ظالم در مُلک سلیمانی/ خروش مردم دیار فاتحان اروند

منبع: ایـسنا
? شکوه حمایت از مظلوم و برائت از ظالم در مُلک سلیمانی/ خروش مردم دیار فاتحان اروند