شکوه حضور میهمانان ضیافت الهی در نماز عید فطر رودبار جنوب

همزمان با سراسر کشور مردم رودبار جنوب با حضور در صفوف نماز عید سعید فطر دستان قنوت خود را به سوی آسمان بالا بردند و یک ماه عبادت خود را جشن گرفتند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان؛ عید سعید فطر جشن بزرگ جهاد اکبر و غلبه بر هوای نفس و روز عیدانه گرفتن […]

همزمان با سراسر کشور مردم رودبار جنوب با حضور در صفوف نماز عید سعید فطر دستان قنوت خود را به سوی آسمان بالا بردند و یک ماه عبادت خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان؛ عید سعید فطر جشن بزرگ جهاد اکبر و غلبه بر هوای نفس و روز عیدانه گرفتن از پروردگار است.

 
مردم شهرستان رودبار جنوب همچون دیگر هموطنان ساعتی پس از طلوع خورشید اولین روز از ماه شوال در زمین چمن شهرستان هم آمدند و نماز عید فطر را اقامه کردند.
 
در رودبار جنوب طرح‌های ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت ۵ بامداد برای تسهیل در رفت و آمد نماز گزاران به اجرا درآمد.
 
بسیجیان و پاسدارن ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در برقراری نظم و امنیت محل برگزاری نماز عید سعید فطر همت مضاعفی را در کنار نیروهای انتظامی شهرستان داشتند.
 
بیش از ده صندوق و پایگاه شامل فطریه عام، کفاره و سادات در اطراف اماکن، معابر اصلی و مرکزی برای جمع آوری فطریه پیش بینی شده بود.
 
این پایگاه‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی و امکان مختلف از جمله محل اقامه نماز عید فطر، میادین اصلی شهر، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری، مساجد شهری و روستایی مستقر و آماده دریافت زکات فطریه روزه‌داران است.
انتهای خبر/پورحیدر 




شکوه حضور میهمانان ضیافت الهی در نماز عید فطر رودبار جنوب

منبع:آرمـان
? شکوه حضور میهمانان ضیافت الهی در نماز عید فطر رودبار جنوب