شکست پروژه اعتصاب با “نه” کسبه و بازاریان به فراخوان ضد انقلاب

استانها- فت فتو – با وجود تبلیغات و فراخوان وسیع رسانه‌های معارض برای برگزاری اعتصاب سراسری، بازاریان و کسبه شهرهای مختلف کشور با حضور در محل کسب خود به دعوت آنها برای تعطیلی مغازه‌ها پاسخ منفی دادند و پروژه ضد انقلاب در همراهی مردم یکبار دیگر با شکست روبرو شد. دریافت ۱۰ MB به گزارش […]

استانها- فت فتو – با وجود تبلیغات و فراخوان وسیع رسانه‌های معارض برای برگزاری اعتصاب سراسری، بازاریان و کسبه شهرهای مختلف کشور با حضور در محل کسب خود به دعوت آنها برای تعطیلی مغازه‌ها پاسخ منفی دادند و پروژه ضد انقلاب در همراهی مردم یکبار دیگر با شکست روبرو شد.


دریافت
۱۰ MB

به گزارش عصر سه شنبه فت فتو، به دنبال تبلیغات وسیع رسانه ای ضدانقلاب مبنی بر تعطیلی بازارهای شهرهای ایران و آغاز اعتصابات سراسری و خیابانی بازدید میدانی خبرنگاران فت فتو در مراکز استانها نشان می دهد، اصناف و بازاریان در شهرهای مختلف کشور مغازه های خود را تعطیل نکردند و فعالیت عادی خود را همچون روزهای گذشته انجام دادند.

در بیشتر کلانشهرهای کشور همچون مشهد ، رشت ، گلستان ، اردبیل ، گرگان، زنجان ،قزوین ، تبریز ، زاهدان ، سمنان شهر ری ، شیراز ،یاسوج ، کرمان ، مازندران ،همدان و البرز کسبه با فراخوان های ارائه شده توسط شبکه های معاند در فضای مجازی برای ایجاد وقفه در زندگی روزمره مردم و فعالیت های اقتصادی همراهی نکردند و بازاریان طبق روال به فعالیت خود ادامه داده اند.

همراهی نکردن اصناف و بازاریان با فراخوان ها برای به تعطیلی کشاندن کسب و کارها در روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه نشان می دهد مردم از اهداف پشت پرده معارضان برای برهم زدن نظم عمومی و ایجاد تفرقه و ناامنی در کشور آگاه شده اند و پروژه اعتصاب نیز همچون دیگر توطئه های دشمنان با شکست روبرو شده است.

روایت خبرنگاران فت فتو از بلوار دستغیب شهر مشهد نشان می‌دهد، از صبح امروز بازاریان و کسبه در محل کسب و کار خود حاضر شدند و همچون روزهای عادی فعالیت را آغاز کردند و امروز تعطیلی و اعتصابی در خیابان‌های پر رفت و آمد و مراکز تجاری و خرید رخ نداده است.  

در بازار روز گرگان نیز مراکز خرید باز است و کسب و کار جریان دارد. مغازه ها و مراکز خرید رشت نیز صبح و عصر باز بوده و مردم به صورت عادی در تردد هستند.

بازار بزرگ ری نیز همچون روزهای گذشته باز بوده و مردم در حال خرید هستند.

در زاهدان نیز بازار رسولی امروز و صبح و عصر باز بوده و کسبه در حال فعالیت و در تلاش برای کسب روزی هستند.

فعالیت کسبه و بازاریان در بازار بزرگ سمنان نیز ادامه دارد و مردم مشغول خرید هستند.

دروغ ضد انقلاب از اعتصاب اصناف در خرم آباد نیز آشکار شد و کسبه در خیابان های مطهری و انقلاب خرم آباد نیز به فعالیت خود ادامه می دهند.

بازاریان کرمانشاه در خیابان های بنت الهدی صدر و ۲۲ بهمن نیز به کسب و کار و فعالیت مشغول هستند و خبری از اعتصاب سراسری و بسته بودن مغازه ها و مراکز خرید نیست.

مراکز خرید و مغازه ها در خیابان های حاج قاسم سلیمانی قزوین، میدان شریعتی اردبیل، پیاده رو بوعلی، خیابان سعدی و بلوار جانبازان شیراز نیز باز و فضای شهر آرام و فعالیت روزمره در جریان است.

بازار عظیمیه کرج نیز همچون روزهای گذشته باز بوده و مردم مانند همیشه در حال تردد در این محدوده و انجام امور روزانه خود هستند.

در خیابان سلمان فارسی اهواز نیز مراکز خرید باز است و کسبه در حال فعالیت عادی هستند.




شکست پروژه اعتصاب با “نه” کسبه و بازاریان به فراخوان ضد انقلاب

منبع: ایرنـا
? شکست پروژه اعتصاب با “نه” کسبه و بازاریان به فراخوان ضد انقلاب