شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی در عرصه‌های اطلاعاتی و نظامی

خطیب موقت کرمان گفت: رژیم صهیونیستی در دو جبهه اطلاعاتی و نظامی شکست غیرقابل ترمیم خورد و یکی از خروجی‌های این نبرد این بود که فلسطین نشان داد اراده ما شکست‌ناپذیر است. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام علی توکلی خطیب موقت کرمان در خطبه اول نمازجمعه امروز پس‌ از سفارش به […]

خطیب موقت کرمان گفت: رژیم صهیونیستی در دو جبهه اطلاعاتی و نظامی شکست غیرقابل ترمیم خورد و یکی از خروجی‌های این نبرد این بود که فلسطین نشان داد اراده ما شکست‌ناپذیر است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام علی توکلی خطیب موقت کرمان در خطبه اول نمازجمعه امروز پس‌ از سفارش به تقوای الهی گفت: تقوا ناشی از باورها، اعتقادات و آموزه‌های دینی است؛ هر چه ارتباط ما با آموزه‌های دینی بیشتر باشد، تقوای ما درخشندگی بیشتری خواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی از سرشاخه‌های تقوا تربیت نسل و فرزند است اگر در تربیت فرزند به دین، قرآن و سفارش اهل بیت علیهم‌السلام توجه کنیم خروجی خوبی از جهت نسل خواهیم داشت.

خطیب موقت کرمان ادامه داد: نسلی که ممکن است باسواد باشد اما چون اعتقادات دینی‌اش کم‌رنگ است امید و نشاط لازم را ندارد؛ چیزی که به نسل ما نشاط می‌دهد، اعتقادات معنوی ما است.

حجت‌الاسلام توکلی تصریح کرد: اگر از درون خود را بر طبق آموزه‌های دینی تربیت کنیم به همان‌ها عمل خواهیم کرد و می‌توانیم برای بچه‌ها الگو شویم؛ بچه‌ها به اندازه‌ای که از طریق چشم و دیده‌ها تربیت می‌شوند از طریق گوش و شنیده ها تربیت نمی‌شوند‌.

خطیب موقت کرمان عنوان کرد: بچه‌ها باید به والدین دلبسته باشند، اما وابسته نباشند؛ شهدا در عین دلبستگی وابسته نبودند و به میدان نبرد رفتند.

وی مطرح کرد: برخی والدین تنها به فکر نیاز‌های مادی فرزندان هستند و به فکر نیازهای اعتقادی و معنوی نیستند؛ والدین باید راهکارهای تربیت فرزند را یا یاد بگیرند و یا از مشاورین سوال کنند.

حجت‌‌الاسلام توکلی با اشاره به این‌که فرزندان باید گاهی سختی بکشند، خاطرنشان کرد: هر چه تقوا بیش‌تر باشد فرزندان بهتری خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام توکلی در خطبه دوم با اشاره به روز دانشجو گفت: دانشجو نباید از گذشته خود بریده شود؛ اگر دانشجوی امروز ما با گذشته خود قطع رابطه کرد و به اتفاقاتی که در حوزه دانشگاه اتفاق افتاده توجه نکرد دانشجوی درستی در نخواهد آمد.

وی افزود: روز دانشجو یعنی بدان که عقبه روشن و درخشانی داری و دانشگاه در ظلم‌ستیزی سابقه خوبی دارد؛ دانشجو و اساتید باید به این نکته توجه کنند و به صرف یک مراسم اکتفا نشود.

حجت‌الاسلام توکلی با اشاره به هفته پژوهش و فناوری بیان‌کرد: کشور ما در این حوزه جایگاه بالایی دست گرفته و در خیلی از زمینه‌ها جز ۱۰ کشور اول هستیم؛ کشوری که قبل انقلاب به آن توجه نمی‌شد امروز حرفی برای گفتن دارد.

خطیب موقت کرمان بیان کرد: امروز جهان اسلام گرفتار بلا و مصیبتی شده که شاید در قرن‌های گذشته سابقه نداشته؛ مدعیان آزادی و حقوق بشر چنان به وحشی‌گری و نسل‌کشی روی آورده‌اند که داد بعضی از طرفداران خودشان هم در آمده است.

وی ادامه داد: اگر امروز ما در تظاهرات شرکت می‌کنیم ناشی از عواطف، احساسات و یا غیرت دینی ما است؛ کسی که غیرت دینی داشته باشد نفرت خود را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام توکلی مطرح کرد: ملت‌ها دارند بیدار می‌شوند و تا بیدار نشوند و به حرکت نشوند نمی‌توانیم تحولی بزرگ در نظام جهانی به‌وجود آوریم.

خطیب موقت کرمان گفت: زدن ملتی که در یک فضای بسته ساکن‌اند با هواپیما و موشک هنر نیست؛ رزمنده فلسطینی حماس هنر می‌کند که یک مرتبه از تونل بیرون می‌آید و چندین و چند نفر سربازان دشمن را نابود می‌کند؛ آن‌چه امروز می‌بینیم نتیجه تلاش‌های شهید سلیمانی است و امروز ایران هیچ دخالت مستقیمی در این مسئله ندارد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در دو جبهه اطلاعاتی و نظامی شکست غیرقابل ترمیم خورد و یکی از خروجی‌های این نبرد این بود که فلسطین نشان داد اراده ما شکست‌ناپذیر است.

انتهای خبر/م




شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی در عرصه‌های اطلاعاتی و نظامی

منبع:آرمـان
? شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی در عرصه‌های اطلاعاتی و نظامی