شکست سنگین نساجی در اولین تجربه الهامی/ گل گهر در جمع مدعیان

تیم فوتبال گل گهر موفق شد نساجی مازندران را در هفته هجدهم لیگ برتر از پیش رو بردارد. به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال گل گهر و نساجی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان با قضاوت محمدحسین زاهدی فر رو در روی هم قرار […]

تیم فوتبال گل گهر موفق شد نساجی مازندران را در هفته هجدهم لیگ برتر از پیش رو بردارد.

به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال گل گهر و نساجی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان با قضاوت محمدحسین زاهدی فر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید.

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان فلاح، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس (۹۰- مهدی ممی زاده)، احمدرضا زنده روح (۹۰- عباس شرفی)، اریک باگناما (۸۶-پو ریا لطیفی فر) و سعید سحرخیزان

ترکیب نساجی: علیرضا رضایی، امیرمهدی جان ملکی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده (۴۵- احسان حسینی)، سعید آقایی (۵۴- سعید غلامعلی بیگی)، مهرداد عبدی (۷۲- محمد عباس زاده)، محمدرضا عباسی (۵۴- آریا برزگر)، صابر حردانی، منصور باقری، حسین زامهران و محمدرضا آزادی

شروع خوب نساجی و فرصت سوزی آزادی

بازیکنان نساجی بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کردند و در دقیقه ۵، صابر حردانی توپ را به سمت محوطه جریمه گل گهر ارسال کرد که با ضربه سر آزادی همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه گل گهر به بیرون رفت.

مقاومت نساجی ۲۰ دقیقه بیشتر دوام نیاورد

در دقیقه ۲۰ بازی برای گل گهر کرنر شکل گرفت و رزاق پور توپ را به سمت دروازه نساجی ارسال کرد و توپ پس از دفع مدافعان نساجی به روبرتو تورس رسید و این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد و توپ به تور دروازه چسبید تا مقاومت نساجی تحت هدایت ساکت الهامی تنها ۲۰ دقیقه دوام داشته باشد.

سحرخیزان دیدار با ملوان را از دست داد

سعید سحرخیزان مهاجم جوان تیم گل گهر در دقیقه ۳۷ به دلیل خطا روی بازیکن نساجی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و ۴ اخطاره شد تا دیدار هفته نوزدهم تیمش برابر ملوان را از دست دهد.

بازیکنان گل گهر سوار بر بازی بودند و در دقیقه ۳۸ توپ به سحرخیزان رسید و شوت این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

تیم نساجی نیمه دوم را هم بهتر از گل گهر آغاز کرد اما فرصت‌های نساجی را مدافعان گل گهر به خوبی دفع کردند.

ضعف خط دفاعی نساجی گل دوم را برای گل گهر به ارمغان آورد

در دقیقه ۶۰ روبرتو تورس با پای چپ توپ را به روی دروازه نساجی سانتر کرد و احمدرضا زنده روح توانست روی غافلگیری مدافعان نساجی گل دوم تیم خود را وارد دروازه حریف کند تا برتری شاگردان «اوزونیدیس» در این بازی دو برابر شود.

سحرخیزان تیر خلاص را به نساجی زد

بازیکنان گل گهر موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست دادند. در دقیقه ۸۷ پوریا لطیفی فر روی اشتباه بازیکن نساجی صاحب توپ شد و با پاسی در عمق سعید سحرخیزان را صاحب توپ کرد و او در مصافی تک به تک با رضایی گل سوم گل گهر را به ثمر رساند.

این بازی دومین باخت ۳ بر صفر متوالی نساجی در لیگ برتر است و ساکت الهامی در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم شکست سنگینی را متحمل شد. با این نتیجه گل گهر ۳۰ امتیازی شد و نساجی با ۱۱ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

کد خبر ۶۰۳۹۱۳۶




شکست سنگین نساجی در اولین تجربه الهامی/ گل گهر در جمع مدعیان

منبع: مــهر
? شکست سنگین نساجی در اولین تجربه الهامی/ گل گهر در جمع مدعیان