شَعرباف: افزایش رضایت مردم از خدمات شهرداری را در عمل اثبات کنیم

شهردار کرمان گفت: ما خادم مردم هستیم و آن‌ها ارباب ما؛ باید این موضوع را با افزایش رضایت مردم از خدمات شهرداری در عمل اثبات کنیم. به گزارش فت فتو؛ سعید شَعرباف، در دیدار با جمعی از ایثارگران، فرزندان شهدا، جانبازان و رزمندگان شهرداری کرمان، افزود: باعث افتخار است که تعداد قابل توجهی از کارکنان […]

شهردار کرمان گفت: ما خادم مردم هستیم و آن‌ها ارباب ما؛ باید این موضوع را با افزایش رضایت مردم از خدمات شهرداری در عمل اثبات کنیم.

به گزارش فت فتو؛ سعید شَعرباف، در دیدار با جمعی از ایثارگران، فرزندان شهدا، جانبازان و رزمندگان شهرداری کرمان، افزود: باعث افتخار است که تعداد قابل توجهی از کارکنان شهرداری کرمان که حدود ۱۰ درصد از کارمندان رسمی را دربرمی‌گیرد، جزو خانوادۀ ایثارگران هستند و این یعنی بخش قابل‌توجهی از نیروهای شهرداری با مفهوم شهادت و ایثارگری آشنا هستند و این موضوع، تکلیف ما را بیشتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این عزیزان که منتسب به جامعه ایثارگری هستند، باید در رفتار خود با ارباب‌رجوع و انجام مسئولیت‌ها بیش از دیگران دقت داشته باشند.

شهردار کرمان با بیان اینکه شهدای کرمان ویژگی‌های خاصی دارند، افزود: گلزار شهدای کرمان در کشور بی‌نظیر است و حال و هوای دیگری دارد و اینکه شهدای لشکر ۴۱ ثارالله ویژگی‌های برجستۀ خاصی داشته‌اند، در حال‌وهوای گلزار هم خود را نشان می‌دهد.

شَعرباف افزود: گلزار شهدای کرمان حس‌وحال صحن نجف اشرف را دارد و آرامش آن، نشان از روحیه بزرگ و صفای باطن شهدای کرمان است که باید قدر آن را بدانیم.

وی بیان کرد: نیروهای ایثارگر شهرداری، باید خود را متولی حوزۀ ایثارگری و شهادت بدانند و در این رابطه برنامه‌هایی را برای داخل شهرداری یا بیرون از آن داشته باشند.

شهردار کرمان افزود: برای مثال، خانوادۀ ایثارگران شهرداری می‌توانند پیشنهادهای مشخص خود را درجهت پیشبرد بهتر امور مردم ارائه دهند؛ چراکه معنی دقیق ایثارگری نیز خدمت بی‌منت و خاضعانه به مردم است.

شَعرباف خاطرنشان کرد: ما خادم مردم هستیم و آن‌ها ارباب ما؛ باید این موضوع را با افزایش رضایت مردم از خدمات شهرداری در عمل اثبات کنیم.

وی بیان کرد: طبق پایش‌های اجتماعی در کشور، سه نهاد بانک‌ها، دادگستری‌ها و شهرداری‌ها پایین‌ترین میزان سرمایۀ اجتماعیِ اعتماد عمومی را دارند که باید برای حل این مسئله چاره‌اندیشی شود.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: نیروهای ایثارگر شهرداری می‌توانند پیشنهادهای خود را درخصوص گفتمان‌سازی در حوزۀ ایثار و شهادت در شهرداری، نام‌گذاری معابر جدیدالاحداث به نام شهدا و حتی جانبازان و اقداماتی که در رابطه با پاسداشت خانه‌های شهدا می‌توان انجام داد، ارایه دهند.

شَعرباف، قول پیگیری اختصاص مکان جدیدی برای دفتر امور ایثارگران شهرداری را داد و یادآور شد: پیگیری وضعیت استخدام نیروهای ایثارگر شهرداری، الزام قانونی است و باید حتماً انجام شود.

وی افزود: در زمینۀ همکاری با استانداری در گزینش نیروهای شهرداری اعلام آمادگی کرده‌ایم.

شهردار کرمان بیان کرد: نیروهای ایثارگر شهرداری می‌توانند پیشنهادهای خود را در زمینۀ انتصاب مدیران شهرداری ارائه دهند و از نظر آن‌ها نیز استفاده می‌شود.

شَعرباف، ضمن آرزوی سلامتی برای حجت‌الاسلام رضا حسنی، دبیر ستاد هماهنگی امور ایثارگران، جانبازان و شهدای شهرداری کرمان، بیان کرد: پیگیر امور درمان ایشان هستیم و امیدواریم سریع‌تر بهبود یافته و بتوانند به مسئولیت خود در شهرداری بازگردند.

انتهای پیام




شَعرباف: افزایش رضایت مردم از خدمات شهرداری را در عمل اثبات کنیم

منبع:بــرنا
?
شَعرباف: افزایش رضایت مردم از خدمات شهرداری را در عمل اثبات کنیم