شورای تامین امنیت مراکز درمانی را فراهم کند/ زخمی شدن ۳ نفر

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در واکنش به درگیری مسلحانه در بیمارستان منوجان، تامین امنیت مراکز درمانی را متوجه شورای تامین دانست که باید بدون دریافت هزینه اعمال شود. دکتر علی اصغر خیرخواه در گفت گو با نذیر کرمان با ابراز تاسف از درگیری مسلحانه صبح امروز ۲۲ تیرماه در محل بیمارستان شهدای […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در واکنش به درگیری مسلحانه در بیمارستان منوجان، تامین امنیت مراکز درمانی را متوجه شورای تامین دانست که باید بدون دریافت هزینه اعمال شود.

دکتر علی اصغر خیرخواه در گفت گو با نذیر کرمان با ابراز تاسف از درگیری مسلحانه صبح امروز ۲۲ تیرماه در محل بیمارستان شهدای منوجان و مصدومیت ۳ نفر از طرفین دعوا در این حادثه گفت: دانشگاه علوم پزشکی یک مرکز آموزشی و درمانی است لذا تامین امنیت باید به شکلی باشد که بدون هزینه صورت بگیرد زیرا دانشگاه توان پرداخت آنها را ندارد.

وی با ابراز نگرانی از تیراندازی ها که به یک رویه برای انتقام جویی تبدیل شدند، افزود: اینکه طرفین یک نزاع بعد از مراجعه به بیمارستان به چنین حرکتی دست زدند، جای تاسف دارد و تنها راه جلوگیری از ادامه ای روند در مرحله اول فرهنگ سازی و احترام به حقوق دیگران و بعد از این شورای تامین در این زمینه مساعدت و همکاری کنند.

خیرخواه از متوازی شدن عاملان تیراندازی در بیمارستان منوجان خبر داد که تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار دارند و اظهار کرد: باید این فرهنگ در جامعه حاکم شود که افراد برای حل و فصل مشکلات و اختلافات به مراجع قانونی مراجعه کنند و نه اینکه خودشان دست به انتقام جویی بزنند.

وی از رسانه های و متولیان فرهنگ خواست در این خصوص وارد عمل شوند و از مقامات قضایی نیز تقاضای رسیدگی به این موضوع را خواستار شد.

به گزارش نذیر کرمان، صبح امروز ۲۲ تیرماه طرفین یک نزاع در بیمارستان شهدای منوجان به‌عنوان تنها مرکز بهداشتی و درمانی در این شهرستان با تیراندازی باعث مجروع شدن سه نفر شدند که متاسفانه انتقام جویی و استفاده از سلاح غیرمجاز در جنوب کرمان همواره با تبعات غیرقابل جبران به همراه است که علاوه بر فرهنگ سازی و جمع آوری سلاح های دست ساز و غیرمجاز نیاز به برخوردهای شدید قضایی و انتظامی دارد.

انتهای پیام




شورای تامین امنیت مراکز درمانی را فراهم کند/ زخمی شدن ۳ نفر

منبع: ایـسنا
? شورای تامین امنیت مراکز درمانی را فراهم کند/ زخمی شدن ۳ نفر